Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- به‌دلیل رشد جمعیتی، مشکلات عدیده‌ای در نواحی منفصل شهری حسن‌آباد سنندج وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، پروژه بلوار 24 متری ماموستا هیمن حسن‌آباد سنندج صبح امروز با حضور «مهدی عبوری» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی رضایی، رئیس بازآفرینی شهری اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان کردستان در این مراسم با بیان اینکه حسن‌آباد یکی از روستاهای شهرستان سنندج بوده که در دهه 70 توسعه یافته و در دهه 80 با همان زیرساخت‌های روستایی به ناحیه منفصل شهری تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌دلیل رشد جمعیتی، مشکلات عدیده‌ای در نواحی منفصل شهری حسن‌آباد سنندج وجود دارد، گفت: نبود زیرساخت‌ها در حوزه آب و فاضلاب، کمبود سرانه‌های عمومی و عدم بهسازی معابر محلات از مهم‌ترین دغدغه‌های مردمان این نواحی است.

کلافگی مردم حسن‌آباد سنندج از "بوی تعفن فاضلاب"+تصاویرکردستان| مشکلات "حسن‌آباد" سنندج تمامی ندارد

رئیس بازآفرینی شهری اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان کردستان با بیان اینکه روزانه یک هزار و 500 نفر از این پروژه خاطرنشان کرد: احداث این بلوار در سال 97 با طول حدوداً یک کیلومتر و با اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون تومان به مصوبه رسید که تاکنون برای بهره‌برداری از این پروژه یک میلیارد و 600 میلیون تومان هزینه شده است.

رضایی اظهار کرد: بارش‌ باران در فصل زمستان و سیلاب‌ها باعث آبگرفتگی معابر و وارد آبراهه و خیابان می‌شد و نیمچه رودخانه شهری را شکل می‌داد که با ساماندهی آن، دیگر شاهد مشکلات در این محور نیستیم.

بازدید از اراضی بهاران، پروژه‌های نواحی منفصل شهری نایسر، پیاده‌راه خیابان فردوسی سنندج و شرکت در جلسه بازآفرینی شهری از دیگر برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در سفر به استان کردستان است.

انتهای پیام/484/ ت

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... استاندار کردستان: وعده‌هایم را به مردمان نواحی منفصل شهری "ننله" سنندج عملی می‌کنم روایتی تلخ از زندگی ساکنان نواحی منفصل شهری "ننله" سنندج؛ مردمانی که از هر لحاظ محرومند+فیلم کردستان|سایه محرومیت بر سر نواحی منفصل شهری سنندج+فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استاندار کردستان: وعده‌هایم را به مردمان نواحی منفصل شهری "ننله" سنندج عملی می‌کنم روایتی تلخ از زندگی ساکنان نواحی منفصل شهری "ننله" سنندج؛ مردمانی که از هر لحاظ محرومند+فیلم کردستان|سایه محرومیت بر سر نواحی منفصل شهری سنندج+فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۲ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۳ گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم ۴ دولت الکترونیک به‌کندی پیش‌ می‌رود/ توسعه و تثبیت دولت الکترونیک جاده جهش تولید است ۵ وخامت شرایط در انتظار نطنز است / مردم کرونا را جدی نمی‌گیرند ۶ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: نگران افت و خیزهای قیمت‌ در بازار سهام هستیم / با ‌دستور‌ نقدینگی به سمت ‌تولید نمی‌رود ۷ ۸ گسل فعال و زلزله‌خیز در استان قزوین وجود دارد/مردم مقاوم‌سازی ساختمان‌ها ‌را جدی بگیرند ۸ گزارش| مصائب محو‌رهای مواصلاتی هرمزگان تمامی ندارد / جاده توکهور به میناب کم‌ترین استاندارد را دارد مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم خدمت ماندگار قرارگاه ‌خاتم‌الانبیاء به دشتستانی‌ها / ۱۴ هزار هکتار نخلستان‌ از خشکی نجات یافت + فیلم خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ ماجرای تیراندازی در منطقه پردیسان قم چه بود؟ / مامور پلیس جان یک خانواده را نجات داد مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ در نشست صمیمی فرماندهان ارتش و سپاه تاکید شد: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+تصاویر نماهنگ| "ستاره‌ها مرز ندارند" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نواحی منفصل شهری بازآفرینی شهری حسن آباد سنندج ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عباس طهماسبی ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: جایگاه شوراها در قانون اساسی بسیار رفیع است به طوری که یک فصل از قانون اساسی مربوط به شوراها بوده و طبق اصل هفتم قانون اساسی شوراها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشورند.

وی افزود: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

وی اضافه کرد: جامعه شورایی کشور در راستای توسعه پایدار به دنبال حکمرانی خوب شهری با مشارکت همه شهروندان در تصمیم گیری ها است و از سوی دیگر همراه دولت، جامعه مدنی و بخش خصوصی است.

میزان مشارکت مردم در فعالیت‌ها باید افزایش یابد

رئیس شورای شهر بیجار با بیان اینکه راه سنجش موفقیت هر مجموعه سازمان یا نهاد میزان مشارکت مردم در فعالیت‌های آن مجموعه است، عنوان کرد: لازم است با اتحاد و همدلی، مشارکت مردم را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و بزرگترین پشتیبان کشور و نظام محسوب می‌شوند.

طهماسبی ابراز داشت: اعضای شورا در روستاها تمام تلاش خود را در راستای رفع کمبودها و نارسایی‌ها و افزایش مشارکت و خودیاری مردم برای پیشبرد امور روستا و تبیین سیاست‌های دولت و تشویق و ترغیب روستاییان جهت اجرای این سیاست‌ها و نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی روستایی می‌کنند.

سرمایه گذاران برای گسترش مراکز گردشگری و فرهنگی در بیجار مشارکت کنند

رئیس شورای شهر بیجار بر لزوم سرمایه گذاری در بیجار تاکید کرد و ابراز داشت: از عموم مردم و سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم در خصوص گسترش مراکز گردشگری و تفریحی، ورزشی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف ما اجرای مدیریت یکپارچه شهری است، گفت: با اجرای مدیریت یکپارچه شهری تمام سازمان‌های شهری و خدمات دهنده و فرهنگی با هماهنگی شهرداری‌ها و شوراها، شهر را اداره می‌کنند.

وی ادامه داد: جامعه شورایی، با تمام توان در خدمت مردم و کشور هستند.

شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان انتخاب شد

طهماسبی در ادامه از انتخاب شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان خبر داد و گفت: شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه در سطح استان انتخاب شده است که این مهم حاصل تلاش و همکاری خوب اعضا است.

وی اعلام کرد: در ابتدای دوره ششم اعضای شورای شهر بیجار شهرداری را با تمام مشکلات که به نوعی کشتی به گل نشسته بود تحویل گرفت و بسیاری از مشکلات را توانست بر طرف کند.

کد خبر 6090844

دیگر خبرها

  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • روز ملی ایمنی در حمل و نقل و حسرت فرصت هایی که از دست می روند....
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود