Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:30:02 GMT

پایان «جابه جایی تئاتر شهر؛ یک سانتی متر نزدیک تر»

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۴۲۰۰

پایان «جابه جایی تئاتر شهر؛ یک سانتی متر نزدیک تر»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، پرفورمنس «جابه جایی تئاترشهر؛ یک سانتی متر نزدیک تر» به طراحی و کارگردانی نصیر ملکی جو یکشنبه دوازدهم مردادماه با قدردانی از پرویزتناولی و بهروز غریب پور ۲ هنرمند معاصر کشورمان به پایان رسید.

«جا به جایی تئاتر شهر؛ یک سانتی متر نزدیک تر» تازه ترین پروژه اجرایی نصیر ملکی جو نویسنده و کارگردان تئاتر بود که روزهای پنجشنبه نهم، جمعه دهم و یکشنبه دوازدهم مرداد در محوطه تئاتر شهر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اثر محیطی که محصول مجموعه «کارخانه هنر مدرن» با موسیقی انتخابی Up Coming Funeral اثر علی صمدپور بود، امیر قالیچی و زهرا سلیمیان مجریان طرح، یاسمن رضا زاده، محمدحسن سلمانی، مهسا شیخی، بهنام شاملو، حسین مهدوی، مسیح کمالی، کوروس افشار، زینب گرما رودی، محمد مفاخری، امید تیموری، مینا رمضانی اجراگران، زهرا سلیمیان برنامه ریز، بهنام شاملو، حسین مهدوی دستیاران کارگردان، نصیرملکی جو طراحی لباس و آکسسوار، کیمیا شاه محمدی، فریبا شاه محمدی، سمیه خواسته طراحی و دوخت لباس، یغما فرجی ساخت آکسسوار، شقایق برهمتی طراح گریم، مهسا شیخی طراح گرافیک ، امیر قالیچی مدیر روابط عمومی، علی حدادی اصل، پریسا محمدی، شیواخدا بخش عکاسان، محمد مقیمی، حمید مهدوی، ثمین موسوی، داود عباسی فیلمبرداران گروه اجرایی را تشکیل می دادند.

نصیرملکی جو طی روزهای گذشته علاوه بر اجرای این پروژه محیطی، نمایش «کوکاکولا» با بازی سیاوش چراغی پور و  پگاه کاظمی را از روز ۲۹ تیر تا ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برده بود.

 این اثر نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت ۵۰ درصدی فروش بلیت تالار قشقایی تئاتر شهر که در چارچوب رعایت شیوه نامه های بهداشتی مربوط به فاصله گذاری تماشاگران تعیین شده بود، با مجموع ۳۴۵ تماشاگر به اجرای خود پایان داد.

عکس کنار خبر از شیوا خدابخش است.

کد خبر 4989726 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر شهر کارگردان تئاتر پرویز تناولی بهروز غریب پور ویروس کرونا فیلم سینمایی تئاتر ایران برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه شبکه پنج سیما شبکه سه سیما خسرو سینایی موسیقی ایرانی سینمای مستند سازمان سینمایی شبکه یک سیما سازمان صداوسیما تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس

شجاع خلیل زاده از جراحت شدید لب خود رونمایی کرد.

طرفداری | شچاع خلیل زاده از لب خود عکسی منتشر کرد.

تراکتور و استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 17:30 در تبریز به مصاف هم رفتند و بازی با نتیجه 0-0 تمام شد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

شچاع خلیل زاده در یکی از صحنه های بازی برخورد شدیدی با مهرداد محمدی داشت و باعث شد این بازیکن مدتی روی زمین باشد و دقایقی از زمین بازی بیرون برود و با لب خونی به زمین بازگردد.

شجاع خلیل زاده بعد از بازی اعلام کرد لبش هشت بخیه خورده و دندانش نیز در اثر این ضربه شکسته است. شجاع خلیل زاده عکسی از لب خونی اش در اینستاگرام منتشر کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • نتانیاهو به پایان نزدیک می‌شود
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • بیک زاده: در سال 91 از استقلال نزدیک به 1 میلیون دلار گرفتم / فیلم
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا