Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش «داستان سرزمین مردمان خردمند» به کارگردانی «سعید چنگیزیان» با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضای باز فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران  این اثر نمایشی سرگذشت هایی است از «شاهنامه فردوسی»  همچون هوشنگ، ارنواز، فریدون و در ادامه داستان  سام و زال و رودابه، رستم و تهمینه، رستم و سهراب ، سهراب و گرد آفرید وسیاوش‌ و سودابه ، داستان اسفندیار و در انتها  داستان اشک بوس و نیز بیژن و منیژه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اثر نمایشی که شکل اجرایی متفاوتی دارد، رها جهانشاهی به عنوان مجری طرح حضور دارد.

همچنین بازیگران داستان سرزمین مردمان خردمند به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از: علی ایزدی، راهله تعبدی، محمد دارآفرین، مهدی صناعتی، داوود ونداده، مهسا قریشی، طلیعه ایمانی، صونا احمدپور ملکی، حامد رجائی، مبینا آقاخانی، سپاس رضایی، سپهر سهرابی، ستاره بذرافشان، امیر بیرانوند. مهرداد متجلی: طراح گرافیک و ویدئو، یاشار اطاعتی: طراح موسیقی، امیرقالیچی‌ها: تبلیغات  و بهار عسگری: تصویر بردار وعکاس دیگرعوامل این اثر نمایشی هستند. علاقه‌مندان جهت تهیه بلیط این نمایش می توانند به سایت تیوال و یا گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه کنند.

با شیوع بیماری کرونا در ایران از ۳۰ بهمن گذشته، بسیاری رویدادهای فرهنگی و هنری از جمله نمایشگاه‌ها، تئاترها، سینماها و کنسرت ها تعطیل شدند و این تعطیلی تا اول تیرماه ادامه داشت. از آن زمان به بعد با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا و تدوین دستورالعمل‌های بهداشتی بعضی سالن های تئاتر و سینما فعالیت خود را از سرگرفتند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی