Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:31:01 GMT

سهل‌انگاری‌ها عامل اصلی وقوع سیل در خلخال است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۴۶۴۲

سهل‌انگاری‌ها عامل اصلی وقوع سیل در خلخال است

به گزارش ایرنا ،فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: در صورت بارندگی‌های شدیدتر خلخال دچار بحران شدیدتری خواهد شد.

او اظهارداشت: انتظار از شهرداری در کنار دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط تلاش برای  پیشگیری از ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه‌ها و دره‌های طبیعی و لایروبی این مسیرها می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خلخال گفت: در جریان بارندگی تندباران هفته جاری در خلخال علاوه بر وارد شدن خسارت مالی سنگین به تاسیسات زیربنایی شهرداری ، ۲ واحد مسکونی تخریب شد و به  ۵۰ واحد مسکونی نیز آسیب جدی وارد شد.

بابایی همچنین حمل سلاح گرم شکاری توسط عشایر مستقر در چراگاه های مشترک خلخال با استان گیلان را ممنوع دانست و افزود: عشایر ملزم به رعایت این محدودیت حمل سلاح  هستند.

 بابایی با اشاره به وجود ۱۲۰ کیلومتر مرز مشترک خلخال با استان همسایه گیلان تشریح کرد: در سال‌های گذشته گاهی اختلافاتی بین دامداران و عشایر ۲ استان همسایه اردبیل و گیلان بر سر چراگاه‌ها بویژه در سال‌های کم‌بارش و وضعیت خشک مراتع پیش می‌آمد که با ایجاد پاسگاه‌های انتظامی تلفیقی از ایجاد اختلافات جلوگیری می‌شد.

وی گفت: با گذشت زمان و عادی شدن شرایط چرا در چراگاه‌های مرز مشترک خلخال و گیلان از سه سال پیش فعالیت پاسگاه‌های انتظامی تلفیقی نیز متوقف شده ولی بنظر می‌رسد که عدم رعایت موارد مربوط به ممنوعیت حمل سلاح توسط عشایر استان گیلان احتمال خطای انسانی و ایجاد اختلاف در بین عشایر مستقر در این مناطق افزایش یابد.

برچسب‌ها زندگی عشایری خلخال جلسه شورای اداری استان اردبیل سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری خلخال جلسه شورای اداری استان اردبیل سیل زندگی عشایری خلخال جلسه شورای اداری استان اردبیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) کوچ ییلاقی عشایر

(تصاویر) کوچ ییلاقی عشایر

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • (تصاویر) کوچ ییلاقی عشایر
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • از سراوان تا پیچ شاه عباسی ترافیک ۱۲ کیلومتری داریم/مسدودی محور پونل - خلخال