Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران گفت: اصلاح و بهینه سازی شبکه و رفع فرسودگی ۶۰۰ کیلومتر از ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه برق تهران انجام شده است. تاریخ انتشار: 11:13 - 13 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۲۹۴ خبرگزاری میزان - براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی توانیر؛ "آرش کردی" در آئین افتتاح پست ۶۳.۲۰ کیلوولت کارون، خط ۴۰۰ کیلوولت ورامین و ۱۳ پروژه دیگر این شرکت همزمان با چهاردهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران افزود: امروز شاهد بهره برداری از این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۸۵ میلیارد تومان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص رفع فرسودگی‌ها گفت: در این شرکت، اصلاح و بهینه سازی شبکه و رفع فرسودگی ۶۰۰ کیلومتر از ۱۵۰۰ کیلومتر شبکه برق تهران انجام شده است. بیشتر بخوانید: اوج بار ۹۹ سپری شد/طلب ۴۵ هزار میلیارد تومانی صنعت برق از دولت مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران با بیان اینکه ۲۰ درصد تاسیسات انتقال و فوق توزیع کشور و ۲۵ درصد از مشترکان در حوزه برق منطقه‌ای تهران هستند، ادامه داد: برنامه‌ها با هدف اصلاح و بهینه سازی و رفع فرسودگی‌ها تدوین شده و برای پیک‌های سال آینده حیاتی است.
کردی در حوزه سازوکار‌ها نیز با اشاره به پیام رییس جمهوری در حوزه پویش گفت: ساخت و ساز‌ها را نیز با پشتیبانی و زیربنای سازوکار‌ها پیگیری خواهیم کرد.
وی در‌خصوص پروژه‌های این شرکت در هفته چهاردهم پویش هرهفته_‌الف_ب_ایران نیز گفت: پست‌کارون در منطقه صنعتی و با قدمتی ۵۰ ساله بود که با توجه به فرسودگی آن، یک پروژه جدید از نوع dcs در کنار آن با دو هدف جهش تولید و رفع فرسودگی ساخته شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو رفع فرسودگی بهینه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران

پنجاه و سومین جلسه مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۱۷ با حضور حجت الاسلام آقامیری، رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و جمعی از مدیران شهری و معتمدین محلات منطقه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام آقامیری با اشاره به اینکه منطقه ۱۷ پروژه‌های عظیمی دارد، گفت: بودجه ویژه‌ای برای طرح‌های عمرانی و اجرایی این منطقه برای سال ۱۴۰۳ اختصاص داده شده است، ضمن اینکه نظام مسائل محلات در کمیته عمران شورای شهر در حال تدوین است و پروژه‌های عمرانی را به صورت محله‌ای تفکیک کردیم تا بتوانیم به صورت کامل مشکلات محلات را پیگیری و رفع کنیم.


آقامیری تصریح کرد: شهروندان می‌توانند مشکلات و مسائل محلات خود را به صورت مکتوب به اینجانب و همکارانم تحویل دهند و با توجه به ارائه مسائل و مشکلات محلات کارشناسان شورای شهر در مناطق حضور می‌یابند و ضمن بررسی پیگیر مشکلات شهروندان شریف منطقه خواهیم بود.


وی گفت: روز گذشته همراه با آقای سیفی از پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) بازدید کردیم که ان شاءالله با برطرف کردن برخی موارد، در سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • خدمات سئو سایت
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر