Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت شفافیت آراء نمایندگان مجلس تأکید و گفت: شفافیت آراء نمایندگان مجلس موجب افزایش اعتماد مردم و مشارکت آنها در تصمیم‌گیری‌ها می‌شود که این امر پسندیده‌ای است.

وی افزود: معتقدم شفافیت آراء نمایندگان باید در مباحثی مطرح شود که خللی به امنیت و اقتصاد کشور وارد نکند و از منظر قانون نیز اشکالاتی به‌وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بم در مجلس تصریح کرد: اگر شفافیت آراء وجود داشته باشد، نمایندگان با دقت بیشتری به مباحث حساس و اثرگذار کشور رأی می‌دهند و از طرف دیگر مسئولیت رأی‌شان را نیز می‌پذیرند.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی یکی دیگر از آثار و نتایج شفافیت آراء نمایندگان مجلس را قضاوت درست مردم از تصمیمات نمایندگان‌شان دانست و اظهار داشت: شفافیت آراء نمایندگان مجلس موجب می‌شود تا مردم از تصمیمات نمایندگان‌شان درباره اسناد مهم کشور و قوانین سرنوشت‌ساز مطلع شوند.

عضو کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تصویب نهایی طرح شفافیت آراء نمایندگان و تبدیل شدن آن به قانون، رأی نمایندگان درباره مصوبات و طرح‌ها و لوایح به صورت شفاف به مردم اعلام می‌شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: شفافیت آرا شفافیت آرای نمایندگان غضنفرآبادی مجلس نماینده شفافیت آراء نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در حالی که مردم این معضل را با پوست و گوشت خود احساس می‌کنند، مسئولان، مدعی اختصاص ارز به دارو و برطرف شدن مشکلات هستند که به گفته مدیرعامل انجمن تالاسمی این قبیل اظهارات فقط حکم پاشیدن نمک به زخم بیماران دارد.

متأسفانه واقعیتی که مسئولان از آن طفره رفته و سعی در لاپوشانی کردن آن دارند اینست که زخم عفونی تحریم هر روز عمیق‌تر شده و گستره‌های بیشتری از جامعه را زمینگیر می‌کند. متأسفانه نبود ارز، عدم تخصیص به موقع ارز به صنایع دارویی، کمبود شدید نقدینگی در زنجیره تأمین دارو باعث شده مردم نگران افزایش هزینه‌های زندگی و تهدید جدی سلامتشان باشند و تا دیر نشده، نمایندگان مجلس باید در جهت استیفای حقوق مردم، مطالبات عمومی را از مسئولان مجدانه پیگیری کنند.

این روزمامه همچنین نوشت: در این هفته فعالیت «دولت جوابیه» همچنان در زمینه پاسخگویی به رسانه‌ها، که منعکس‌کننده نظرات افکار عمومی هستند، به راه بود و این بار رسانه‌های دولتی و تعدادی از افراد همسو، هجمه سنگینی را به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند که نشان می‌دهد عناصری در قوه مجریه تاب پذیرش هیچ انتقاد و حتی بیان آماری از سوی نمایندگان همسو را ندارند، غافل از آنکه عدم قبول واقعیات و نپذیرفتن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی را در پی خواهد داشت که کمترین آن، گشودن در‌ها به سوی انواع بحران‌هاست.

دیگر خبرها

  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است