Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه امام علی(ع) اهواز گفت: امروز با آغاز مرحله اول از گام دوم طرح کمک مؤمنانه ۲۰ هزار بسته در سراسر استان خوزستان توزیع می‌شود که فقط شامل بسته‌های معیشتی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی فرمانده ناحیه امام علی(ع) اهواز صبح امروز در حاشیه مراسم رزمایش کمک مومنانه، اظهار کرد: امروز با آغاز مرحله اول از گام دوم کمک مؤمنانه ۲۰ هزار بسته در سراسر استان خوزستان توزیع می‌شود که سه هزار بسته آن سهم شهر اهواز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خصوصیت گام دوم این است که فقط شامل بسته‌های معیشتی نیست بلکه بسته‌های بهداشتی، بسته‌های تحصیلی، کمک‌هزینه اجاره‌بهای مسکن و همچنین کارت‌های خرید در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) با اشاره به راه‌های مختلف شناسایی نیازمندان، عنوان کرد: بخشی از شناسایی نیازمندان از طریق نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد انجام خواهد شد و از مجموعه‌های کارگری در استان آمار کارگران فصلی گرفته می‌شود و بخشی از شناسایی از طریق معتمدین محلی، امام جماعت مساجد و فرماندهان پایگاه‌های بسیج انجام می‌شود.

وی گفت: افرادی که از طریق نهادهای حمایتی شناسایی شدند از طریق همین نهادها توزیع بسته انجام می‌شود و برای افرادی که از طریق معتمدین محلی شناسایی شدند از طریق معتمدین محلی بسته‌ها به دست آن‌ها می‌رسد.

میرعلایی گفت: گام دوم کمک مؤمنانه در سه مرحله دهه ولایت، دهه محرم و دهه آخر صفر مصادف با اربعین حسینی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه خوزستان اهواز امام علی ع شناسایی میرعلایی کمک مؤمنانه هزار بسته گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور قشر‌های مختلف مردم قدرشناس، پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: این جانباز سرفراز در یکم فروردین سال ۱۳۴۳ متولد شد و در ۲۵ آذر ماه ۱۳۶۱ بر اثر اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی در منطقه عملیاتی جنوب به درجه جانبازی نائل آمد. 

حسن نورانی افزود : جانباز شهید سیلاوی در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از سال‌ها تحمل جراحات ناشی از دوران جنگ تحمیلی به همرزمان شهیدش پیوست.

استان خوزستان در دوران دفاع مقدس ۲۴ هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بسته ویژه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)