Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از جلسه کمیته فنی شنا درباره تعیین تکلیف لیگ برتر ۱۳۹۸، پرسپولیس و شهید هاشمی نژاد مشهد مشترک به عنوان تیم اول معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مرحله پایانی رقابت‌های لیگ برتر شنا سال ۱۳۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی استخرها به توصیه ستاد مبارزه با کرونا در ورزش نیمه کار ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا با تصمیم و آرای اکثریت اعضای کمیته فنی شنا ضمن اعلام پایان هفدهمین دوره لیگ شنا جام خلیج فارس سال ۱۳۹۸تیم‌های پرسپولیس ‌و شهید هاشمی‌نژاد مشترک به مقام اول و تیم نفت تهران به دوم و تیم کیان گلستان به مقام سوم دست یافتند.

حمید اسکندریون، رئیس کمیته فنی شنا ضمن اعلام خبر دلیل این تصمیم را بدین شرح توضیح داد:

با نظر به اختلاف نزدیک ۱۵ امتیازی این دوتیم در مجموع دو مرحله برگزار شده و امکان جبران این امتیاز در مرحله سوم و همچنین کسب مقام اول تیم شهید هاشمی‌نژاد مشهد در مرحله اول ‌ و مقام اول تیم پرسپولیس در مرحله دوم سبب رقابت نزدیک این دو تیم شده بود.

با این شرایط کمیته فنی شنا برای رعایت اصول رقابت و‌عدالت و حفظ حقوق تیم‌ها این تصمیم را با اکثریت آرا اتخاذ کرد.

نتیجه نهایی هفدهمین دوره مسابقات شنا باشگاه‌های کشور۱۳۹۸ جام خلیج فارس:

۱-پرسپولیس و شهید هاشمی نژاد مشهد مشترک مقام اول
۲-نفت تهران با امتیاز ۲۰۹۶
۳-کیان شنا گلستان با امتیاز ۱۸۸۹
۴-هتل آپارتمان کوروشکرمانشاه با امتیاز ۱۸۸۴
۵-مقاومت با امتیاز ۱۸۵۳
۶-آکادمی ۹ دی و آزادی با امتیاز ۱۷۸۸
۷-عقاب نهاجا با امتیاز ۱۴۴۴
۸-نفت امیدیه با امتیاز ۱۲۸۹
۹-توسعه شنای البرز با امتیاز ۱۱۷۴

انتهای پیام/ 70066

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید هاشمی نژاد هاشمی نژاد مشهد کمیته فنی شنا مقام اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد

بعد از منتفی شدن میزبانی لارستان از رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، زنجان در روزهای ابتدایی خرداد ماه از این رقابت‌ها میزبانی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این قرار بود مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود، اما با انصراف لارستان از میزبانی، زنجان میزبان این رقابت‌ها شد.

باتوجه به تغییر میزبان، پیکارهای کشتی آزاد جام تختی با یک هفته تعویق، روزهای 3 و 4 خرداد ماه به انجام خواهد رسید. این رقابت‌ها برخلاف سال‌های گذشته، مرحله‌ای از چرخه انتخابی تیم ملی برای المپیک 2024 نخواهد بود.

همچنین رقابت‌های کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد در رده سنی جوانان نیز قرار است روزهای 10 و 11 خرداد ماه در بهشهر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدام پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد برای مقابله با ریزگردها
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان