Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@09:31:04 GMT

حرکت کاروان شادی غدیر در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۴۹۷۳

حرکت کاروان شادی غدیر در خراسان جنوبی

حجت الاسلام رضایی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: امسال باتوجه به شیوع بیماری منحوس کرونا تعدادی از هیئت‌های مذهبی خراسان‌جنوبی در ایام غدیر کاروان‌های شادی را به صورت خودرویی در برخی از شهرستان‌ها خواهند داشت.

او افزود : یکی دیگر از اقدامات در ایام غدیر طبخ غذا و توزیع آن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بین جوامع هدف و به ویژه نیازمندان و محرومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اوضاع فوق‌العاده کشور و جهان به سبب همه گیری کرونا به منظور پایبندی به دستور‌های بهداشتی مراجع متولی که خواهان دوری ازتجمع‌ها وتماس مستقیم برای جلوگیری از انتشار ویروس هستند و با تأکید مرجعیت عالی دینی مبنی بر ضرورت پایبندی به این دستور‌ها گفت: از برگزاری آیین‌های سالانه عید غدیر مانند سال‌های قبل تجمعات را در روز غدیر نخواهیم داشت، ولی تلاش می‌شود باروش‌های مختلف و متعدد، چون استفاده از فضای مجازی، و رسانه‌ها شادی ایام عید را به خانه‌های مردم بیاوریم.

بیشتر بخوانید

حرکت کاروان شادی غدیر در شهر شوسف

حجت الاسلام رضایی در پایان از مردم استان خواست تا آستین‌های همت را دوباره بالا زده ودر مناسبت‌هایی همچون عید غدیر و ماه محرم مشارکت را در زمینه همدلی ایجاد کنند و دردومین مرحله از رزمایش همدلی مومنانه به یاری نیازمندان بشتابند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی کرونا ویروس کاروان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟