Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@22:41:09 GMT

«قصه‌های سَر و تَه» محمدرضا شمس بازنشر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۵۰۹۲

«قصه‌های سَر و تَه» محمدرضا شمس بازنشر شد

«قصه‌های سَر و تَه» نوشته محمدرضا شمس، ۱۴ داستان آشنا و قدیمی کوتاه است که از سوی کانون پرورش فکری وارد بازار کتاب شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، قصه‌های‌ تخیلی در این کتاب به صورت اشتباه، سَر و تَه و آهنگین نوشته شده است تا حس خیال‌پردازی کودکان هنگام مطالعه تقویت شود.

در این اثر داستان‌هایی مانند «خاله قابلمه»، «آینه پری»، «درخت غرغرو»، «به دنبال ماه پیشونی»، «گرگ و هندوانه»، «جارو»، «زنگوله»، «پسر و گرگ»، « «آلوچه»، «خاله سوسکه»، «سال نو، خانه‌ی نو!»، «لوبیای سَر و تَه»، «کدو قلقله زن» و «فیل اومد آب بخوره» روایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، کتاب «قصه‌های سَر و تَه» با تصویرگری الهام کاظمی برای مخاطبان ۴+ (خردسال) آراسته شده است.

قصه «فیل اومد آب بخوره» این طور روایت می‌شود: فیل اومد آب بخوره؛ قورباغه نذاشت. فیل پرسید: «چی شده: چه‌طور شده؟ چرا نمی‌ذاری آب بخورم؟»/ قورباغه گفت: «مگه نمی‌بینی چشمه غمگینه؟»/ فیل پرسید: «چرا غمگینه؟»/ ماهی‌ها گفتند: «قُلش گرفته. مگه نمی‌بینی قُل قُل نمی‌کنه.»/ فیل پرسید: «چشمه! چشمه چرا قُلت گرفته؟»/ فیل گفت: «این که غصه نداره، من الان بَرش می‌دارم. اونو برات درش می‌آرم.» و ادامه ماجرا...

این کتاب در ۳۶ صفحه با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۳هزار تومان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

«قصه‌های سَر و تَه» برای نخستین بار در سال ١٣۹۲ از سوی کانون منتشر شد و اکنون در چاپ سومش با شمارگان ۲هزار و ۵٠٠ نسخه در مجموع به ١۷هزار و ۵٠٠ نسخه رسیده است.

پیش‌تر نیز کتاب‌های دیگری از این نویسنده هم‌چون «تنبل پهلوان»، «تو مادر منی؟»، «طوطی و بقال»، «خواب و پسرک»، «افسانه روباه حیله‌گر»، «یک سبد سیب، لانه‌ای برای دم سیاه»، «ضحاک»، «هشت پا»، «گوساله‌ی لج‌باز» و... در انتشارات کانون به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان کتاب محمدرضا شمس بازار قصه های س ر و ت ه قصه های س ر و ت ه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر

دریافت 25 MB کد خبر 6097849

دیگر خبرها

  • پاول دورف، تلگرام را امن‌تر از واتساپ و سیگنال می‌داند
  • مراکز سیار کانون امسال توسعه می یابد
  • ببینید | پشت پرده مرگ رازآلود غلامرضا تختی به روایت محمدرضا طالقانی
  • کانون پرورشی با ۱۰۰۰ کتاب به نمایشگاه بین‌المللی کتاب رفت
  • اعلام جزییات حضور کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب تهران
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • فیلم/ ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • (ویدیو) ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد ۱۱ سپتامبر