Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@20:43:35 GMT

چرا سیدجلال در قائمشهر نیمکت‌نشین شد؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۵۱۲۸

به گزارش جام نیوز، خبرورزشی نوشت: پس از هفته‌ها پیروزی بالاخره ترمز پرسپولیس در قائمشهر کشیده شد. یکی از تغییرات تاکتیکی یحیی گل‌محمدی در بازی با نساجی مازندران نیمکت‌نشین کردن سیدجلال حسینی بود.

 

مدافع باتجربه این تیم که در بازی‌های گذشته پرسپولیس برابر ماشین‌سازی تبریز، فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان در ترکیب اصلی قرار گرفته بود در دیدار با نساجی مازندران نیمکت‌نشین شد و جای خود را به شجاع خلیل زاده داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی کسی است که توانسته خودش را با تمرین کردن به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و پرافتخارترین در لیگ برتر تبدیل کند. بازیکنی که هنوز هم می‌تواند در لحظه کارهایی کند که نشان دهد بهترین مدافع میانی ایران است.

 

بازی کردن در سن و سال سیدجلال حسینی تمهیداتی می‌طلبد که یکی از این تمهیدات مراقبت از خود است. این مراقبت می‌تواند چند بازی در میان استراحت کردن باشد. بازیکنان پا به سن گذاشته زیادی را می‌شناسیم که در سنین بالای ۳۴ سالگی چند بازی در میان نیمکت‌نشین شده و استراحت کرده‌اند. همچنین یکی دیگر از این مراقبت‌ها بازی نکردن در زمین‌های نامناسب است. یکی از این زمین‌ها چمن مصنوعی است. از آنجایی که ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از چمن طبیعی برخوردار نبوده و مصنوعی است بنابراین احتمال مصدومیت در آن افزایش می‌یابد کما اینکه در فصل جاری نیز چند بازیکن تیم نساجی مازندران به دلیل بازی در این زمین مصدوم شده‌اند. بنابراین یحیی گل‌محمدی و سیدجلال حسینی تصمیم درستی اتخاذ کردند و در بازی پرسپولیس با نساجی زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان به میدان رفتند.

 

هرچند در دیدار قبلی پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان، سیدجلال حسینی در محوطه جریمه خودی هند کرد و یک پنالتی به تیم میزبان داد ولی این موضوع ربطی به نیمکت‌نشینی او نداشت. گل‌محمدی در مصاحبه پس از بازی با نفت مسجدسلیمان نیز این پنالتی تیم حریف را محصول اشتباه تیمی و نه فردی خواند تا بگوید سیدجلال حسینی به تنهایی مرتکب پنالتی نشده است.

 

فراموش نکنید سیدجلال حسینی ۲ فصل دیگر (بخوانید تا پایان لیگ بیست‌ویکم) با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشته و دوست دارد تا پایان قراردادش در این تیم بماند. او می‌خواهد بماند و یحیی گل‌محمدی هم تمایل به حفظ کاپیتان پرافتخارش دارد. بنابراین هر دو تلاش می‌کنند از سیدجلال حسینی مراقبت کنند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نیوز بازیکن سید جلال حسینی یحیی گل محمدی پرسپولیس جام گزارش گل محمدی فوتبال جام نیوز سیدجلال حسینی نیمکت نشین گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در یک دیدار جذاب در فولادشهر به مصاف هم رفتند و تیم شمالی موفق شد با دو گل، گاندوها را شکست دهد. در میان بازیکنان این تیم، نقش لوآن پولی برجسته بود. دروازه‌بان برزیلی امروز با عملکرد درخشان خود بار دیگر با کمک خط دفاعی، موفق شد دروازه خود را در طول بازی بسته نگه دارد. لوآن پولی با خروج‌های به موقع و واکنش‌های سریع، تمام ضربات بازیکنان ذوب آهن را دفع کرد.

در این دیدار حدود ۵۰۰ هوادار نساجی در ورزشگاه حضور داشتند و به شدت پولی را برای واکنش‌هایش تشویق کردند. به ویژه در دقایق پایانی بازی که شوت از راه دور بازیکن ذوب آهن با واکنش لوآن و کمک تیرک افقی دروازه تبدیل به گل نشد. بعد از پایان بازی و حضور اعضای تیم نساجی در فرودگاه اصفهان، هواداران این تیم با دروازه‌بان برزیلی عکس یادگاری گرفتند. تعداد این عکس‌ها و سلفی‌ها آنقدر زیاد بود، مامورین فرودگاه مجبور به کمک به لوآن برای رسیدن به گیت‌های پرواز شدند.

دیگر خبرها

  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • (عکس) استوری تندوتیز سیدجلال حسینی علیه پیرمرد هتاک اصفهانی
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد