Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال وردربرمن و هرتا برلین گفت که شناخت چندانی از سرمربی تیم ملی ایران ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر نوری درباره اصل و نسب ایرانی خود اظهار داشت: من دورگه هستم و پدرم ایرانی و مادرم آلمانی است. من سه دفعه به ایران آمدم و عاشق زبان سعدی و ایران هستم. ما در ابتدا روزهای سختی با کرونا داشتیم و از کادر درمانی برای این همه زحمت تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره همکاری کوتاه‌مدت خود با باشگاه هرتابرلین و یورگن کلینزمن تصریح کرد: من با کلینزمن خیلی دوست هستم. ما در زمان کرونا خیلی با هم صحبت و به هم کمک کردیم. من کار ورزشی هرتا برلین را انجام می‌دادم و او تیم را مدیریت می‌کرد.

سرمربی پیشین وردربرمن در پاسخ به این پرسش که آیا سایر مربیان ایرانی هم می‌توانند در لیگ‌های معتبر اروپا فعالیت کنند یا خیر، گفت: حتماً، چرا که نه. ما مربیان خیلی خوب و عالی با مهارت‌های برجسته داریم. من مربیگری را از آکادمی جوانان آغاز کردم و استعداد جوانان را پرورش دادم. در 10 سالِ بعد در چهار لیگ حرفه‌ای آلمان مربیگری کردم و هرتابرلین دومین تیم من در بوندس‌لیگا بود که تجربه‌ای بی‌نظیر برایم محسوب می‌شد.

نوری درباره مذاکره با تیم ملی ایران و باشگاه‌های ایرانی از جمله استقلال و پرسپولیس بیان کرد: استقلال با من تماسی نداشت. با پرسپولیس هم یک بار تماس داشتم و با سرپرست این تیم و البته تراکتوری‌ها صحبت کردم، اما صحبت‌ها خیلی جدی نبود و پیشنهادی نشد. درباره تیم ملی هم تماسی نداشتم، اما همیشه آرزو دارم روزی در وطن پدرم کار کنم. البته اگر موقعیت اجازه بدهد و پروژه درستی باشد.

تکرار اتفاق استراماچونی برای گزینه سرمربیگری پرسپولیس

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران درباره ارتباط نزدیک خود با لژیونرهای پیشین ایرانی در آلمان خاطرنشان کرد: بله، با وحید هاشمیان و مهدی مهدوی‌کیا خیلی دوست هستم. بعضی اوقات وقتی در هامبورگ یکدیگر را می‌بینیم، چند ساعت با هم گپ می‌زنیم.

سرمربی پیشین هرتابرلین در پاسخ به این پرسش که فدراسیون فوتبال آلمان در شیوع کرونا، چگونه به فوتبال ادامه داد، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال آلمان کار بسیار خوبی کرد. برگزاری مسابقات بدون تماشاگران کاری به خصوص بود، اما کاری کرد تا تمام اروپا به آلمان نگاه کنند و بازی‌ها را بسیار خوب اداره کرد.

نوری درباره کسل‌کننده بودن قهرمانی‌های متوالی بایرن مونیخ در بوندس‌‌لیگا گفت: وقتی فوتبال اروپا را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم تیم‌هایی چون یوونتوس و رئال مادرید، پول و بازیکنان خوب زیادی دارند و نمی‌توان کاری کرد. آنها بهترین بازیکنان را می‌خرند.

وی در پاسخ به این پرسش که چگونه می‌توان از تجربه فوتبال آلمان برای پیشرفت استفاده کرد، گفت: مربیان در آکادمی خیلی کار می‌کنند. آلمانی‌ها 10 ماه در آکادمی‌ها به مربیان یاد می‌دهند چگونه با بازیکنان کار کنند و به همین خاطر با تیم خیلی خوب بازی می‌کنند.

سرمربی پیشین وردربرمن در مورد دراگان اسکوچیچ و تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: من اسکوچیچ را خیلی خوب نمی‌شناسم، اما هر روز دعا می‌کنیم تیم ملی جلو بیاید و همه بازی‌های آخرش را ببرد.

نوری درباره علاقه‌اش به ایران و اینکه اسامی فرزندان خود را هم از نام‌های ایرانی انتخاب کرده است، خاطرنشان کرد: درست است. من افتخار می‌کنم که ایرانی هستم و همیشه آرزوی من این بوده است که در وطن پدرم کار کنم، البته اگر موقعیت اجازه دهد و پروژه درستی در کار باشد.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تراکتور تبریز استقلال دراگان اسکوچیچ الکساندر نوری بیشتر بخوانید... بوندس‌لیگا، هرتابرلین را به خاطر شیوه شادی گل بازیکنانش جریمه نکرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بوندس‌لیگا، هرتابرلین را به خاطر شیوه شادی گل بازیکنانش جریمه نکرد واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تراکتور تبریز استقلال دراگان اسکوچیچ الکساندر نوری پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ محمدرضا نوایی دار فانی را وداع گفت ۲ مانع سخت طارمی برای جدایی از ریوآوه ۳ اولیور کان: تبرئه شدن منچسترسیتی نشان داد، قوانین یوفا باید سختگیرانه‌تر باشند ۴ جدول رده‌بندی سری A در پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ ۵ حلالی: رکوردشکنی، پرسپولیسی‌ها را از رسیدن به هدف‌شان باز می‌دارد/ گل‌محمدی برای آسیا باید تیمش را تقویت کند ۶ رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است ۷ میلیتائو: نمی‌دانم بعد از زدن گل برتری‌مان به منچسترسیتی چطور شادی کنم!/ به بهترین شکل جای خالی راموس را پر می‌کنم ۸ السنر: از سامان قدوس انتظار بیشتری دارم مهمترین اخبار ورزشی رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است مومنی: استقلال مقابل شهر خودرو منطقی بازی کند تا با امتیاز به تهران بیاید/ دیاباته متبحرانه پنالتی گرفت حلالی: رکوردشکنی، پرسپولیسی‌ها را از رسیدن به هدف‌شان باز می‌دارد/ گل‌محمدی برای آسیا باید تیمش را تقویت کند محمدی از ذوب‌آهن رفتنی است؟ مهمترین اخبار تسنیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ در نشست صمیمی فرماندهان ارتش و سپاه تاکید شد: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است نماهنگ| "ستاره‌ها مرز ندارند" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور تبریز استقلال دراگان اسکوچیچ الکساندر نوری پرسپولیس تراکتور تبریز استقلال دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین نوری درباره تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!

سپهر ستاری: هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر امروز در شرایطی با برگزاری ۷ مسابقه به پایان می‌رسد که ۴ تیم مدعی و بالانشین جدول در این هفته به مصاف هم خواهند رفت. از ساعت ۱۷ امروز تراکتور در تبریز میزبان استقلال است و از ساعت ۱۹:۳۰ هم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت. نتایج این هفته از لیگ برتر نقش زیادی در تعیین قهرمان دارد و کوچک‌ترین لغزشی از سوی تیم‌ها می‌تواند سرنوشت این فصل را تغییر دهد. در حال حاضر استقلال و پرسپولیس با ۵۳ و ۵۲ امتیاز تیم‌های اول و دوم لیگ برتر هستند و ۲ بخت اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند. تیم‌های سپاهان و تراکتور هم با ۴۵ و ۴۰ امتیاز گرچه روی کاغذ هنوز شانس قهرمانی دارند ولی بعید است بتوانند خودشان را به سرخابی‌های پایتخت برسانند.

محمدرضا مهدوی، بازیکن اسبق استقلال، پرسپولیس و سپاهان در گفتگو با خبرآنلاین درباره دیدارهای امروز لیگ برتر صحبت کرده است:

پرسپولیس امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های نیم‌فصل دوم خود به مصاف سپاهان می‌رود. شرایط این تیم در بازی امروز را چطور می‌بینید؟

پرسپولیس با وجود شرایط ایده‌آلی که برای تکرار قهرمانی در جام حذفی داشت ولی با یک اتفاق غیرقابل پیش‌بینی حذف شد و به همین خاطر امروز با تمام وجود می‌آید که سپاهان را شکست دهد و در کورس قهرمانی بماند. سپاهان هم می‌خواهد جایگاه خود برای کسب سهمیه آسیایی را حفظ کند و رقیبی به نام تراکتور هم دارد و نمی‌خواهد امتیاز از دست دهد. سپاهان در هفته‌های اخیر چند نتیجه بد گرفت ولی در نیم‌فصل اول انقدر خوب نتیجه گرفته که در بالای جدول است و در بازی امروز هم می‌خواهد یک اتفاقی را رقم بزند که بتواند جایگاهش را حفظ کند.

به نظر شما شکست مقابل آلومینیوم روی روحیه بازیکنان پرسپولیس در بازی امروز تاثیر منفی نمی‌گذارد؟

تیم‌های بزرگ خیلی سریع خودشان را ریکاوری می‌کنند و پرسپولیس هم در این قضیه زبانزد است. اتفاقی که برای پرسپولیس رخ داد شاید تلنگری بود که لیگ را جدی‌تر دنبال کنند و برای قهرمانی بیشتر تلاش کنند و رقیبی مثل استقلال را کنار بزنند.

علیرضا بیرانوند هم گویا همچنان مصدوم است و شاید باز هم نتواند بازی کند. غیبت او چقدر روی شرایط پرسپولیس تاثیرگذار است؟

امیررضا رفیعی توانست در لیگ برتر جایگاه خود را به‌دست بیاورد ۴ کلین‌شیت داشته باشد ولی متاسفانه در یک بازی ۴ گل خورد که چیزی از ارزش‌های او کم نکرده است. بیرانوند و پورعلی‌گنجی ستون‌های پرسپولیس هستند ولی بقیه نفرات هم نمی‌گذارند خلاء بازیکنی حس شود. البته گلر اول همیشه بیرانوند بوده که در آسیا حرف اول را زده و رفیعی هم امتحانش را پس داده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از این بازی هم سربلند خارج می‌شود.

امروز یک بازی حساس دیگر هم برگزار می‌شود و استقلال باید به مصاف تراکتور برود.

این بازی هم خیلی سخت است. استقلال با درایت جواد نکونام صدرنشین لیگ برتر شده ولی کار سختی در بازی امروز دارد و تراکتور تیمی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند و در انتقال توپ قوی است. فقط در بازی با سپاهان و ذوب‌آهن عملکرد خوبی نداشت ولی در دیگر بازی‌ها نمره قبولی گرفته و خوب بازی کرده است. این دیدار بسیار نزدیک خواهد بود.

حسینی هم مثل بیرانوند در این هفته غایب است. حکمی که برای او دادند منطقی بود؟

من چون در مسائل حقوقی تخصصی ندارم نمی‌توانم درباره احکام کمیته انضباطی نمی‌توانم نظر بدهم. از لحاظ فوتبالی ولی چون بحث کاپیتان و دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال بود، کاش درایت بیشتری وجود داشت. ما هر کسی را از دست بدهیم، تیم ملی ضعیف خواهد شد که اتفاق خوبی نیست. باید این اتفاقات را بتوانیم بهتر مدیریت کنیم. این فصل هیچ پدیده و جوان خاصی نداشتیم. فقط مسعود شجاعی هفته پیش در جام حذفیاز آرشا شکوری استفاده کرد که من لذت بردم. کاش امثال او بیشتر شوند و مدیرانی بیایند که به مربیان جوان بها بدهند و آن‌ها هم بتوانند از بازیکنان جوان استفاده کنند. الان پیکان و آلومینیوم هم از جوانان استفاده می‌کنند. امیدوارم پدیده‌های بیشتری معرفی شوند.

تراکتور اخیرا روی نیمکت خود دچار تغییر شده و حمید مطهری فعلا هدایت این تیم را بر عهده گرفته و احتمالا یحیی گل‌محمدی هم راهی تبریز شود. این اتفاق در این مدت کم توانسته شرایط را تغییر دهد؟

حمید مطهری یکی از مربیان خوب است که من این افتخار را داشتم زمان بازی هم‌تیمی او باشم در نساجی نیز همکار بودیم. از لحاظ فنی و اخلاقی یک جنتلمن و یک مربی حرفه‌ای است. یحیی گل‌محمدی هم درایت خود را در پرسپولیس، نفت تهران، ذوب‌آهن و شهرخودرو اثبات کرده و این ۲ نفر مکمل خوبی برای هم هستند. مطمئن باشید با این تغییرات کار برای استقلال سخت است ولی آن طرف هم یک جواد نکونام باهوش و کادر فنی خیلی خوب او هستند.

واگذاری استقلال و پرسپولیس هم هفته قبل انجام شد و این ۲ باشگاه مالکان جدیدشان را شناختند. نظرتان درباره این تصمیم چیست؟

۲۰ سالی بود که هر سری بحث این واگذاری بود ولی گویا این بار خیلی جدی‌تر بوده است. فقط ای کاش اتاق فکر قوی‌تری کنار مدیران باشد که یک سری مشاوران فوتبالی خوبی باشند که اتفاق ناگواری رخ ندهد. همین بحث تغییر نام استقلال هم فرآیندی دارد و به این سادگی نیست و امیدوارم تصمیمات عجولانه‌ای گرفته نشود. من مخالف تغییر اسم هم نیستم ولی این کار سلسله مراتب دارد. اینکه اسامی اصیل ایرانی برای استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور استفاده شود خوب است. افتخار می‌کنیم با فوتبال خلیج فارس را به رخ همگان بکشیم.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901567

دیگر خبرها

  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • چهارشنبه، روز نجات سپاهان و تراکتور
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور