Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه پروژه پیاده‌راه‌ سازی خیابان فردوسی سنندج مشکل تأمین منابع مالی ندارد، گفت: باید این طرح تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مهدی عبوری پیش‌از ظهر امروز در بازدید از پروژه پیاده‌راه‌ سازی خیابان فردوسی سنندج، اجرای این پروژه را یک اقدام مهم و ارزشمند برای شهر عنوان و اظهار داشت: حتماً در جلسه ستاد بازآفرینی شهری امروز، اعتبارات لازم برای این طرح در نظر گرفته شده تا هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه پروژه پیاده‌راه‌ سازی خیابان فردوسی سنندج باید تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد، گفت: خوشبختانه اقدامات اصلی و تأسیسات زیربنایی انجام شده اما باید به‌صورت سه شیفته کارها دنبال شود تا در موعد مقرر به پایان برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه مسئولان شهری نگران تأمین منابع مالی پروژه پیاده‌راه‌ سازی خیابان فردوسی سنندج نباشند، تصریح کرد: از آنجا که این پروژه در هسته مرکزی شهری و کسبه و اصناف زیادی در این محل فعالیت می‌کنند، باید در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

واکنش به گزارش تسنیم| پروژه «پیاده‌راه‌سازی خیابان فردوسی» و فرافکنی مسئولان شهری سنندجمعاون وزیر راه: آمادگی ‌برای افزایش سقف تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن را داریم

40 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه پیاده‌راه‌ سازی خیابان فردوسی سنندج هزینه می‌شود

شهرام ملکی، معاون امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این بازدید با بیان اینکه بنا داشته که پروژه پیاده‌راه‌ سازی خیابان فردوسی سنندج را در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسانیم، اظهار داشت: برای این پروژه روزشمار نصب کرده و به سرعت مشغول کاریم.

وی با اشاره به بازدید و جلسات برگزار شده هفته گذشته برای تسریع در اتمام پروژه پیاده‌راه‌ سازی خیابان فردوسی سنندج گفت: اقدامات لازم را انجام داده اما پیمانکاران این طرح، تاکنون یک ریال نگرفته‌اند.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: پروژه پیاده‌راه‌ سازی خیابان فردوسی در مابین میدان آزادی تا انقلاب بوده که در گام نخست تأسیسات را به‌روز کرده و بلوار کردستان به‌صورت یک کریدور به وسط این بلوار متصل می‌شود.

ملکی با اشاره به اینکه برآورد اولیه برای پروژه پیاده‌راه‌ سازی خیابان فردوسی 40 میلیارد تومان است، اظهار کرد: برای انجام تأسیسات این پروژه 60 روز زمان به دستگاه‌های خدمات‌رسان استان داده بودیم که در 43 روز به اتمام رسید و سپس برای کف‌سازی و جدول‌سازی «به‌صورت ترک تشریفات» تحویل شهرداری داده شد و هم‌اکنون مشغول کارها هستند.

انتهای پیام/481/ ت

R7848/P/S6,66/CT7 بیشتر بخوانید... اجرای ۵۹۹ پروژه محلی در ۲۰ منطقه تهران در سال جاری ۵۶ پروژه جهش تولید در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد کهگیلویه و بویراحمد| پروژه چهار خطه یاسوج-شیراز ۱۴۰۰ زیر بار ترافیک می‌رود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اجرای ۵۹۹ پروژه محلی در ۲۰ منطقه تهران در سال جاری ۵۶ پروژه جهش تولید در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد کهگیلویه و بویراحمد| پروژه چهار خطه یاسوج-شیراز ۱۴۰۰ زیر بار ترافیک می‌رود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۲ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۳ گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم ۴ خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ ۵ تلاش مجلس برای تصویب طرح دو فوریتی "جهش تولید مسکن" / ‌احداث ‌یک میلیون واحد مسکونی در سال ۶ گزارش| مصائب محو‌رهای مواصلاتی هرمزگان تمامی ندارد / جاده توکهور به میناب کم‌ترین استاندارد را دارد ۷ دولت الکترونیک به‌کندی پیش‌ می‌رود/ توسعه و تثبیت دولت الکترونیک جاده جهش تولید است ۸ ۸ گسل فعال و زلزله‌خیز در استان قزوین وجود دارد/مردم مقاوم‌سازی ساختمان‌ها ‌را جدی بگیرند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم خدمت ماندگار قرارگاه ‌خاتم‌الانبیاء به دشتستانی‌ها / ۱۴ هزار هکتار نخلستان‌ از خشکی نجات یافت + فیلم معاون وزیر راه: آمادگی ‌برای افزایش سقف تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن را داریم گزارش| نابه‌سامانی در بازار ماسک استان فارس / گلایه شهروندان شیرازی از افزایش قیمت ناگهانی مهمترین اخبار تسنیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ در نشست صمیمی فرماندهان ارتش و سپاه تأکید شد: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است نماهنگ| "ستاره‌ها مرز ندارند" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازی خیابان فردوسی سنندج بهره برداری برسد پروژه پیاده راه معاون وزیر راه ترین اخبار جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی

طی حکمی از سوی هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی بعنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.
معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از جمله مسئولیت‌های رضا عطایی در این شرکت بوده است.
ضمنا در این حکم، از زحمات مهندس رضا نعیمی مدیرعامل سابق این شرکت تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت