Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده سازمان بهداشت جهانی گفت: در شرایط کرونایی بیشترین مشکلات مربوط به تامین وسایل حفاظتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، پروفسور کریستف هملمن صبح امروز در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، با بیان اینکه بیشترین مشکلات موجود مربوط به تامین وسایل حفاظتی است، اظهار داشت: سازمان بهداشت برنامه‌هایی برای تولید کیت‌های تست تشخیصی و فراهم آوردن وسایل بهداشتی در نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خوشحالی از راه‌اندازی خط تولید وسایل حفاظتی در همدان، گفت: انتشار مقالات پژوهشی در حوزه کرونا رضایت بخش است.

نماینده سازمان بهداشت جهانی با تاکید بر اهمیت حوزه آموزش بهداشت، سلامت و ارتقای بهداشتی، ابراز کرد: باید سطح سواد بهداشتی مردم افزایش یابد.

هملمن با اشاره به ارزشمندی پایلوت بودن همدان در برنامه « هر خانه یک پایگاه سلامت» گفت:با شنیدن این گزارش متوجه موقعیت اپیدمی همدان و نحوه برخورد با اپیدمی و کنترل آن شدم.

وی افزود: بسیار خوشحالم از اینکه استان همدان در مرحله اول سناریوی خود با در نظر گرفتن پروژه 700 تخت خوابی برای بستری بیماران کرونایی باقی مانده و نیاز به تعداد تخت بیشتر نبوده است.

نماینده سازمان جهانی بهداشت با تاکید بر اینکه بالانس خوبی در پذیرش بیماران کرونایی وجود دارد، به تلاش سازمان بهداشت جهانی برای پشتیبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران برای فراهم آوردن وسایل مورد نیاز برای بیمارستان‌ها و توسعه توانمندی آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها اشاره کرد.

سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا طولانی مدت خواهد بودسازمان جهانی بهداشت خطاب به پامپئو: در دوره کرونا سیاست باید قرنطینه شودسازمان جهانی بهداشت: کشورهایی که عجولانه قرنطینه را کنار گذاشتند شاهد بازگشت مجدد کرونا هستند

هملمن بازدید از برخی مراکز آموزشی درمانی را جزء برنامه‌های  پروژه «آی. سی. ای. آر.پی» دانست و اظهار داشت: این پروژه مربوط به پاسخ دهی ایران به کووید 19است که در آن سازمان بهداشت جهانی قراردادی برای تامین وسایل حفاظتی با  هدف بالا رفتن استاندارد وسایل تشخیص کوید و 19در نظر گرفته شده است.

وی بررسی وسایل بیمارستان‌ها را یکی از برنامه‌های سفر خواند و افزود: با توجه به زمان‌بر بودن ورود وسایل به استان همدان این امکانات هر چه سریع‌تر به همدان برسد.

انتهای پیام/ 743/ش

R41405/P/S6,75/CT11 بیشتر بخوانید... رئیس سازمان جهانی بهداشت: بیماری کووید۱۹ هنوز به نقطه اوج همه‌گیری نرسیده است سازمان جهانی بهداشت: کرونا در عراق از کنترل خارج شده است سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا در سطح جهان در حال گسترش است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رئیس سازمان جهانی بهداشت: بیماری کووید۱۹ هنوز به نقطه اوج همه‌گیری نرسیده است سازمان جهانی بهداشت: کرونا در عراق از کنترل خارج شده است سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا در سطح جهان در حال گسترش است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۲ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۳ گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم ۴ خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ ۵ تلاش مجلس برای تصویب طرح دو فوریتی "جهش تولید مسکن" / ‌احداث ‌یک میلیون واحد مسکونی در سال ۶ گزارش| مصائب محو‌رهای مواصلاتی هرمزگان تمامی ندارد / جاده توکهور به میناب کم‌ترین استاندارد را دارد ۷ دولت الکترونیک به‌کندی پیش‌ می‌رود/ توسعه و تثبیت دولت الکترونیک جاده جهش تولید است ۸ ۸ گسل فعال و زلزله‌خیز در استان قزوین وجود دارد/مردم مقاوم‌سازی ساختمان‌ها ‌را جدی بگیرند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم خدمت ماندگار قرارگاه ‌خاتم‌الانبیاء به دشتستانی‌ها / ۱۴ هزار هکتار نخلستان‌ از خشکی نجات یافت + فیلم معاون وزیر راه: آمادگی ‌برای افزایش سقف تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن را داریم گزارش| نابه‌سامانی در بازار ماسک استان فارس / گلایه شهروندان شیرازی از افزایش قیمت ناگهانی مهمترین اخبار تسنیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ در نشست صمیمی فرماندهان ارتش و سپاه تأکید شد: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است نماهنگ| "ستاره‌ها مرز ندارند" درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان جهانی بهداشت سازمان بهداشت جهانی نماینده سازمان وسایل حفاظتی همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان