Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه معاونت فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارت آزمون چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در حال توزیع است و داوطلبان می‌توانند همزمان با تکمیل فرم خود اظهاری کرونا، کارت آزمون را دریافت کنند.

کارت ورود به جلسه چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از روز یکشنبه ۱۲ مرداد بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۴ مرداد می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.ir از کارت آزمون خود پرینت بگیرند.

برای دریافت کارت لازم است فرم خود اظهاری توسط داوطلب تکمیل شده تا نمایش کارت فعال شود. (برای حفظ سلامت تمام داوطلبان این فرم باید با دقت پر شود.) برای تمام افرادی که مبتلا به کرونا هستند مکانی جداگانه در نظر گرفته خواهد شد.

داوطلبانی که به هر دلیل غیر مجاز هستند می‌توانند از طریق تکمیل مدارک، نقص مدرک خود را ارسال و پس از بررسی توسط کارشناسان کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. تمامی داوطلبان می توانند در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۴ مرداد ۹۹ فوق نسبت به بر طرف کردن نقص مدرک اقدام کنند.

چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی  با رقابت ۱۴ هزار و ۶۷۸ نفر  روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

تعداد حوزه‌های آزمون به ۲۷ حوزه در مراکز استان‌ها و ۴ مرکز در شهر تهران افزایش پیدا کرده است و علاوه بر آن دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان، اراک، شهرکرد، قزوین، کاشان و کردستان به حوزه‌های اولیه اضافه شد. همچنین حوزه‌های شهر تهران از ۲ حوزه به ۴ حوزه افزایش پیدا کرد.

برچسب‌ها آزمون دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آزمون دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تخصصی پزشکی آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به صورت همزمان در ۸۵ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نشانی حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد و داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق نشانی اینترنتی https://bpms.telavat.ir دریافت کنند.

برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه، باید شماره ملی داوطلب وارد شود.

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به شرح پیوست اعلام شد:

 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

دیگر خبرها

  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد