Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صلاحیت حرفه ای دکتر رضا مصطفوی را برای عضویت در هیئت مدیره بیمه میهن تأیید و ابلاغ کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ بیمه مرکزی جمهوی اسلامی ایران در ابلاغیه ای صلاحیت حرفه ای رضا مصطفوی را برای عضویت در هیئت مدیره شرکت بیمه میهن تأیید و ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعضای هیأت مدیرۀ بیمۀ میهن پیشتر رضا مصطفوی را که به نمایندگی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای عضویت در هیئت مدیره معرفی شده بود، برای انجام تشریفات اداری و احراز صلاحیت حرفه ای به بیمه مرکزی معرفی کرده بودند.
اعضای هیأت مدیرۀ بیمۀ میهن همچنین به اتفاق آراء رضا مصطفوی را به عنوان مدیرعامل بیمه میهن برگزیده و برای انجام تشریفات اداری و احراز صلاحیت به بیمه مرکزی معرفی کرده اند.
مصطفوی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بیمه از دانشکده علوم اقتصادی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی از دانشگاه تهران است و هم اکنون دانشجوی دکترا در رشته مدیریت تطبیقی و توسعه در مرحله دفاع از رساله است. وی مدرس دانشگاه و از مدیران ارشد و خوشنام صنعت بیمۀ کشور با سابقه بیش از دو دهه مدیریت است و دارای سوابق پژوهشی متعددی در حوزۀ بیمه است.
مصطفوی همچنین دارای سوابق اجرایی و فنی در شرکت های بیمۀ آسیا و ایران بوده و مدیر آموزش و توسعه بیمه مرکزی، مدیر کل پذیرش مؤسسات و دفاتر بیمه ای، مدیرکل دفتر مبارزه با پولشویی و مدیرکل توسعۀ مدیریت ریسک بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را در کار نامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هیئت مدیره رضا مصطفوی بیمه مرکزی بیمه میهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت احمد شهریاری به استقلال

به گزارش "ورزش سه"، احمد شهریاری، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال و مدیرعامل اسبق باشگاه صباباطری به‌عنوان نماینده ویژه هلدینگ خلیج فارس در جلسات هیئت مدیره استقلال حاضر می‌شود.

شهریاری نامی آشنا برای هواداران در فوتبال و البته استقلالی‌ها است که در سالیان گذشته به‌عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه حضور داشته و همچنین در زمان ریاست عبدالعلی علی‌عسگری در صداوسیما، معاون مالی اداری این سازمان بود.

او یک چهره ورزشی و اقتصادی است و حضورش در هیئت مدیره باشگاه استقلال مُبین تحولاتی است که در مسیر فعالیت آبی‌ها با ترکیب جدید مدیریتی رخ خواهد داد.

هلدینگ خلیج فارس اخیرا سهامدار عمده باشگاه استقلال با دریافت 85 درصد از سهام شد و حالا شهریاری را به‌عنوان نماینده ویژه خود در جلسات هیئت مدیره این باشگاه معرفی کرده تا امورش را به شکل بهتری دنبال کند.

دیگر خبرها

  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان