Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار اردبیل با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم گفت: متاسفانه حضور شهروندان در یک مراسم عروسی باعث شد ۷۰ نفر از مهمانان به ویردس کرونا مبتلا شده و حتی یک فوتی داشتیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری ومقابله باویروس کرونا در اردبیل از بازگشت محدودیت‌ها باتوجه به وضعیت قرمز در شهرستان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: مردم باید این ویروس را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به تعطیلات آخر هفته تمام مراکز گردشگری شهرستان اردبیل در روزهای پنج شنبه و جمعه و شنبه تعطیل است و با توجه به وضعیت قرمز کرونا از پذیرش گردشگر در این روزها معذوریم چرا که سلامت مردم خط قرمز ما است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: قرار شد به مدت یک هفته از امروز فعالیت و خدمات رستوران‌ها و مراکز غذایی در اردبیل به صورت بیرون‌بر باشد و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

فرماندار اردبیل افزود: متاسفانه در یک عروسی در اردبیل 70 نفر به ویردس کرونا مبتلا شدند و حتی فوتی نیز در این عروسی گزارش شده و از هرگونه برگزاری مراسم عروسی و ترحیم جلوگیری می شود ومردم باید به این امر اهتمام داشته باشند.

امامی یگانه افزود: تاکسی‌ها و خط واحدها موظف هستند سرنشین اضافی سوار نکرده و خدمات دهی به افرادی که ماسک پوشیده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند انجام شود در غیر این صورت خدمات ارائه نشود.

وی گفت: پاساژها و مراکز فروش و بازارها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند درغیر این صورت مراکز پلمب می‌شوند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: متاسفانه برخی مراکز پروتکل‌ها رعایت نشده بود که این مراکز پلمب شود و سلامت مردم شوخی بردار نیست واگر بازار و پاساژها رعایت نکنند تعطیل می‌شوند.

امامی یگانه گفت: مانور فاصله‌گذاری اجتماعی در اردبیل برگزار می‌شود و نظارت‌ها و بازرسیها در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در اردبیل تشدید می شود.

مقایسه عملکرد دولت کوبا با دولت کودتایی بولیوی در بحران کروناوقتی هراس‌افکنی از خود کرونا خطرناک‌تر می‌شود/ نقش مهم رسانه‌ها در مدیریت دوران مبارزه با ویروس منحوسظرفیت آزمایشگاه‌های خراسان شمالی برای تست کرونا پاسخگو نیست

وی گفت متاسفانه آمار فوتی ها و بستری ها ومبتلایان ویروس کرونا در اردبیل افزایش یافته است و مردم باید نسبت به سلامت خود وخانواده هایشان حساس باشند وپروتکل های بهداشتی را رعایت کرده وماسک زده و از تجمع برگزاری مراسم خودداری کنند.

انتهای پیام/141/ی

R41374/P/S6,49/CT11 بیشتر بخوانید... رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در ادارات استان کرمان به ۹۰ درصد رسید ۱۸۴ واحد پلاسما برای درمان بیماران کرونایی استان سیستان و بلوچستان اهدا شد وقتی هراس‌افکنی از خود کرونا خطرناک‌تر می‌شود/ نقش مهم رسانه‌ها در مدیریت دوران مبارزه با ویروس منحوس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا در ادارات استان کرمان به ۹۰ درصد رسید ۱۸۴ واحد پلاسما برای درمان بیماران کرونایی استان سیستان و بلوچستان اهدا شد وقتی هراس‌افکنی از خود کرونا خطرناک‌تر می‌شود/ نقش مهم رسانه‌ها در مدیریت دوران مبارزه با ویروس منحوس پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۲ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۳ گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم ۴ خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ ۵ تلاش مجلس برای تصویب طرح دو فوریتی "جهش تولید مسکن" / ‌احداث ‌یک میلیون واحد مسکونی در سال ۶ گزارش| مصائب محو‌رهای مواصلاتی هرمزگان تمامی ندارد / جاده توکهور به میناب کم‌ترین استاندارد را دارد ۷ دولت الکترونیک به‌کندی پیش‌ می‌رود/ توسعه و تثبیت دولت الکترونیک جاده جهش تولید است ۸ ۸ گسل فعال و زلزله‌خیز در استان قزوین وجود دارد/مردم مقاوم‌سازی ساختمان‌ها ‌را جدی بگیرند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی| وضعیت ‌هشدار کرونا در منطقه محروم ایران / اگر بلوچستان در پیک کرونا قرار گیرد چه می‌شود؟ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تامین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم / با کمبود وسایل حفاظتی مواجه‌ایم گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم خدمت ماندگار قرارگاه ‌خاتم‌الانبیاء به دشتستانی‌ها / ۱۴ هزار هکتار نخلستان‌ از خشکی نجات یافت + فیلم مهمترین اخبار تسنیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تامین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم / با کمبود وسایل حفاظتی مواجه‌ایم طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ در نشست صمیمی فرماندهان ارتش و سپاه تأکید شد: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی فرماندار اردبیل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است

براساس گزارش مؤسسه‌ی امنیتی Sekoia، میلیون‌ها دستگاه در سراسر دنیا دربرابر بدافزار رهاشده‌ی PlugX USB آسیب‌پذیر هستند. این بدافزار خطرناک که توانایی تکثیر دارد، در بازه‌ای ۶ ماهه از سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور و مهر ۱۴۰۲) آثاری از خود در نزدیک‌ به ۲٫۵ میلیون آدرس IP نشان داده است.

به گزارش زومیت، بیش‌ از ۸۰ درصد تمامی دستگاه‌های آلوده‌شده به بدافزار PlugX USB مربوط‌ به ۱۵ کشور بوده‌اند که در بین آن‌ها، نیجریه، هند، چین، ایران، اندونزی، بریتانیا، عراق و آمریکا به‌ترتیب در رتبه‌های اول تا هفتم قرار گرفتند. PlugX USB درمجموع کامپیوترهای ۱۷۰ کشور را آلوده کرد.

Sekoia

بدافزارهای USBمحور قبلی معمولاً کشورهایی را تحت‌تأثیر قرار می‌دادند که بین دستگاه‌های آن‌ها شباهت‌هایی مشاهده می‌شد؛ اما این گفته برای PlugX USB صدق نمی‌کند. برای نمونه، بدافزار RETADUP بیشترین نرخ نفوذ به سیستم‌ها را در کشورهای اسپانیایی‌زبان ثبت کرده بود.

محققان شرکت Sekoia می‌گویند که بدافزار PlugX USB ازطریق دستگاه‌های ذخیره‌سازی USB (فلش) به‌راحتی در بین سیستم‌ها منتقل می‌شود. بررسی‌های Sekoia نشان می‌دهد که تقریباً به‌طور روزانه ۹۰٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ دستگاه به PlugX USB آلوده شده‌اند.

Sekoia از شرکت‌های امنیتی و دولت‌ها درخواست کرده است که ازطریق راهکاری خاص که به ارسال دستور متنی وابسته است، به حذف PlugX USB از کامپیوترها کمک کنند؛ اما این راهکار کاملاً کارساز نیست و امکان آلوده‌شدن مجدد سیستم‌ها وجود دارد؛ چون PlugX USB ازطریق دستگاه‌های USB در حال انتقال بین سیستم‌ها است.

بدافزار PlugX حداقل از سال ۲۰۰۸ استفاده شده و بیشتر برای جاسوسی و دسترسی به سیستم‌ها از راه دور کاربرد داشته است. حتی در برهه‌هایی زمانی از PlugX برای حمله به دولت‌ها و سازمان‌های سیاسی در آسیا و سپس غرب استفاده شد. محققان باور دارند که کد منبع PlugX در سال ۲۰۱۵ فاش شده است.

فعلاً راهکار مشخصی برای مقابله‌ با PlugX وجود ندارد. به شما توصیه می‌کنیم که از اتصال دستگاه‌های ناشناس USB به کامپیوتر خود جلوگیری کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • هشدار سایبری: از USB نامطمئن استفاده نکنید، بدافزار خطرناک PlugX در حال گسترش است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت