Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@17:33:46 GMT

«تهران-مبارک» دبیر جدید ندارد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۵۸۴۱

«تهران-مبارک» دبیر جدید ندارد

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، این اداره‌کل در ارتباط با مسائل پیرامون هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در متن این اطلاعیه ضمن تاکید بر برگزاری این رویداد آمده است: مدیرکل هنرهای نمایشی در مشورت با اعضای شورای سیاستگذاری هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک، تصمیماتی را در ارتباط با این رویداد دوسالانه اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیمات به شرح زیر است:

۱- هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک در اسفندماه سال جاری با بهره‌گیری حداکثری از فضای مجازی برگزار خواهد شد.

۲- نام زنده‌یاد گلزار محمدی به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک باقی خواهد ماند و فرد جدیدی در مقام دبیر این رویداد معرفی نخواهد شد.

۳- هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک با مدیریت مهدی حاجیان در مقام مدیر اجرایی، برگزار می‌شود.

با ادامه روند همه‌گیری ویروس کرونا در کشور و توقف فعالیت‌های فرنگی و هنری به منظور قطع زنجیره انتقال این ویروس، دبیرخانه جشنواره‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی ۲۶ فروردین ماه در اطلاعیه اعلام کرده بود که هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک در مردادماه سال جاری برگزار نمی‌شود. پس از آن در ۲۱ تیرماه در جلسه مدیرکل هنرهای نمایشی با اعضای شورای سیاستگذاری تهران- مبارک، نیمه اسفند زمان برگزاری هجدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تعیین شد.

برچسب‌ها جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک عروسک های ایرانی نمایش اداره کل هنرهای نمایشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک عروسک های ایرانی نمایش اداره کل هنرهای نمایشی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک عروسک های ایرانی نمایش اداره کل هنرهای نمایشی هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران کل هنرهای نمایشی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت، شش نمایش دیگر با مضامین فرهنگ رضوی و با هماهنگی دبیرخانه جشنواره، در شهر محل تولیدشان، این رویداد را همراهی می‌کنند.

مطابق این گزارش، شش نمایش که همزمان با هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی اجرا خواهند شد به این شرح معرفی شدند:

۱. نمایش «سنجاب» نوشته لیلا روغنگیر قزوینی و کارگردانی مهدی روز بهانی از ۱۳ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود.
۲. نمایش «الو سلام» نوشته مهرداد رایانی‌مخصوص و کارگردانی قباد دارابی در روز‌های ۲۵ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه در پلاتو الغدیر شهر اسلام‌آباد غرب به صحنه می‌رود.
۳. نمایش «پانما» نوشته مجید کاظم‌زاده مژدهی و کارگردانی لیلا مهدی آبادی از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در تئاترشهرِ شهر کرمانشاه به صحنه می‌رود.
۴. نمایش «پیچ کمر» نوشته و به کارگردانی سید محید میر حسینی از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در آمفی تئاتر پروفسور حسابی شهر تفرش به صحنه می‌رود.
۵. نمایش «دست‌های سرخ» نوشته سیدحسین فدای حسین و کارگردانی سیدرضا رفیعی از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در پلاتو حسین پناهی شهر یاسوج به صحنه می‌رود.
۶. نمایش «سفر سوزن‌بان» نوشته مهدی صالحیار و به کارگردانی علی مجیدپور، همزمان با دهه کرامت در تئاتر شهر شهر تبریز به صحنه می‌رود.

هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، بخشی از بیست ویکمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) به ریاست فرهاد قائمیان است که با محوریت اجرای عمومی آثار در شهر‌های محل تولید، از اواخر فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و اخبار آن بر روی وب سایت جشنواره به نشانی www.shamstoos.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»