Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف از اجرای طرح «تبرکات علوی» همزمان با دهه ولایت در سراسر کشور خبرداد و گفت: در آستانه عید غدیر، برنامه‌ریزی لازم برای تهیه و توزیع ۱۱۰ هزار سبد غذایی بین افراد کم برخوردار انجام شده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا معممی مقدم، مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های این سازمان با بیان اینکه تلاش برای رفع محرومیت ‌مستمندان، یکی از وظایف سازمان اوقاف است، گفت: در همین راستا طرح "تبرکات علوی" همزمان با دهه ولایت در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اداره‌کل با تعامل با اداره‌کل امور فرهنگی، اقدام به تهیه و ابلاغ مجموعه برنامه‌های «ولایت علوی» کرد که در آن، علاوه بر اقدامات فرهنگی، خدمات اجتماعی نیز، ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات شاخص پیشوای مؤمنان و صاحب غدیر، امام علی (ع)، رفع محرومیت و دستگیری از مستمندان بود، تأکید کرد: جامعه اسلامی باید در مسیر امام و پیشوای خود حرکت کند.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف تصریح کرد: بقاع متبرکه به‌عنوان پرچمدران فرهنگ و زمینه‌سازان جامعه اسلامی، بر آن‌اند تا با مهیا کردن زمینه همدلی و همراهی مؤمنان و خیران، غبار فقر و محرومیت را از چهره مناطق پیرامونی خود بزدایند.

معممی مقدم با اشاره به فضیلت عهده‌دار شدن مخارج زندگی مؤمنان و مخصوصاً نیازمندان در عید غدیر، گفت: در این برنامه با مشارکت خوب خیران، و محوریت مراکز افق بقاع متبرکه در سراسر کشور، برنامه‌ریزی لازم برای تهیه و توزیع 110 هزار سبد غذایی بین افراد نیازمند و کم‌برخوردار انجام گرفته که با توجه به روحیه جهادی و همت بلند همکارانمان، امیدواریم همچون گذشته بیش از این میزان محقق شود.

وی با بیان اینکه در روز عید غدیر، اطعام موضوعیت دارد و از پاداش فراوانی برخوردار است، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای طبخ غذای گرم و توزیع در مناطق حاشیه‌نشین و محروم استان‌ها انجام شده است و ان‌شاءالله در روز عید غدیر، بتوانیم سفره‌ای درخور این عید بزرگ فراهم و نیازمندان که بندگان محبوب خدایند، بتوانند از این مائده آسمانی متنعم شوند.

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف با اشاره به ارزش و فضیلت قربانی، یادآور شد: یکی از برنامه‌هایی که در ایام دهه ولایت در نظر گرفته شده، ذبح قربانی و توزیع گوشت آن بین نیازمندان با رعایت پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا از جمله عدم کشتار در ملأ عام و انجام آن در کشتارگاه‌های تعیین شده است که امیدواریم با مشارکت خیران به خوبی اجرا شود؛ در این راستا خیرین می‌توانند به هر میزان که بخواهند از طریق شماره کارت‌های اعلامی مختص هر بقعه متبرکه در این امر خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام/

R1444/P1397/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عید غدیر خم سازمان اوقاف وقف بیشتر بخوانید... مسابقه بزرگ‌کتابخوانی "سفری که پرماجرا شد"/ روایتی کودکانه از واقعه غدیر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مسابقه بزرگ‌کتابخوانی "سفری که پرماجرا شد"/ روایتی کودکانه از واقعه غدیر واژه های کاربردی مرتبط عید غدیر خم سازمان اوقاف وقف پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ سریال "صفر بیست و یک" به پخش نرسید!/ "زمین گرم" سریال جدید شبکه سه؟ ۲ یادداشت| تکلیفی که رهبری روشن کردند ۳ پناهیان: تعظیم شعائر الهی منجر به فاجعۀ انسانی نشود/ پروتکل‌های محرم زودتر اعلام شود ۴ انتظامی از طالب‌زاده تمجید کرد ۵ نماهنگ| "ستاره‌ها مرز ندارند" ۶ یادداشت | نبض بی‌رمق "شاهرگ" در قهرمان‌سازی/ آیا مردم، انقلابی بی‌حال را باور می‌کنند؟ ۷ روحانی درگذشت «خسرو سینایی» را تسلیت گفت ۸ آزادی سهام بانک دی ۶۰۰ هزار ایثارگر از هفته آینده/از اختلاس در بنیاد شهید بی خبرم مهمترین اخبار فرهنگی واکنش مدیر شبکه ورزش به تقطیع یک ویدئوی حاشیه‌ای/ طرح‌هایی برای تولید برنامه داریم اما منتظر اوضاع ورزشی جهانیم اثبات علمی و قرآنی معجزه بزرگ پیغمبر اسلام(ص)/ چگونه ماه در دوران صدر اسلام شکافته شد؟ از بازجویی اسرای عراقی تا یک قدمی دستگیری صدام؛ انتشار خاطراتی از جنگ در «الفرار» پناهیان: تعظیم شعائر الهی منجر به فاجعۀ انسانی نشود/ پروتکل‌های محرم زودتر اعلام شود مهمترین اخبار تسنیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد سفر ‌به مازندران اکیدا ممنوع / وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان / موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴ برابر افزایش پیدا کرد‌ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تامین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم / با کمبود وسایل حفاظتی مواجه‌ایم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید غدیر خم سازمان اوقاف وقف عید غدیر خم سازمان اوقاف وقف مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت سازمان اوقاف عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، دکتر مظلومی در خصوص تامین، تدارک و وضعیت توزیع کود در سال ۱۴۰۲ (افزایش ۲۷ درصدی نسبت به پنج سال گذشته و ۱۷ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱) ابراز خشنودی کرد و افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آمادگی دارد نیاز کودی استان درکشت بهاره را تهیه و تامین کند.

او گفت: برنامه ابلاغی پارسال، تامین، تدارک و توزیع ۱۱۸ هزار و ۵۲۵ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه بود که با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم اجرا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم
  • انسان‌های غارنشین گیاهخوار بودند
  • مهم‌ترین علت چاقی در ایران
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • با سریع ترین روش های کاهش وزن آشنا شوید
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • به این دلیل چیپس نخورید!