Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رایزن بازرگانی سفارت اتریش گفت: تلاش داریم بر اساس اطلاعاتی که از ظرفیت‌های اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد در اختیارمان قرار می‌گیرد، شرکای بالقوه اتریشی را پیدا کرده و تعاملات اقتصادی را با این استان تقویت کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، کریستوف گراب‌مایر پیش از ظهر امروز در نشست سفیر اتریش با فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت این استان در حوزه‌های اقتصادی، اظهار داشت: ما باید مورد به مورد برای تسهیل همکاری‌های اقتصادی راه‌حل پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از نمایندگان اتاق بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد درخواست داریم فرصت‌هایی که مورد علاقه شرکت‌های این استان است را به ما معرفی کنند تا بتوانیم برای هر حوزه راه‌حلی پیدا کنیم، زیرا به عنوان مثال راه‌حلی که برای گیاهان دارویی کاربرد دارد، نمی‌تواند برای حوزه نفت و گاز کاربرد داشته باشد.

رایزن بازرگانی سفارت اتریش در ایران گفت: از مجموعه اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم که ارتباط لازم  را با مجموعه اقتصادی اتریش برقرار کنند تا ما بر اساس اطلاعاتی که در اختیارمان قرار می‌گیرد، شرکای بالقوه اتریشی را پیدا کرده و تعاملات اقتصادی را تقویت کنیم.

بهبود تولید کارخانه ای در آسیا به دنبال افزایش فعالیت‌های اقتصادی در چینعضو کمیسیون اقتصادی مجلس: نگران افت و خیزهای قیمت‌ در بازار سهام هستیم / با ‌دستور‌ نقدینگی به سمت ‌تولید نمی‌رود

گراب‌مایر با بیان اینکه امروزه شاهد همکاری نزدیک و تنگاتنگ موسسات علمی با بنگاه‌های اقتصادی در دنیا هستیم، ابراز کرد: این همکاری‌ها در آینده از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی‌، چه در اتریش و چه ایران، مناسبت‌های اقتصادی را برقرار کنیم تا موسسات را در رسیدن به اهدافشان حمایت کرده باشیم.

رایزن بازرگانی سفارت اتریش در ایران خطاب به فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از طریق اتاق بازرگانی، شما را از برگزاری این مناسبت‌ها مطلع می‌کنیم تا اگر کسی از استان شما تمایل داشته باشد، مشارکت کند.

انتهای پیام/543/ی

R41452/P/S6,69/CT11 بیشتر بخوانید... «علاج تحریم»|مصباحی‌مقدم: ظرفیت‌های ایران برای حل مشکلات اقتصادی بی‌نظیر است/ می‌توان تورم را مهار کرد جانشین ‌سپاه ‌استان قزوین: در این شرایط سخت اقتصادی دولت نباید پشت خبرنگاران را خالی کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... «علاج تحریم»|مصباحی‌مقدم: ظرفیت‌های ایران برای حل مشکلات اقتصادی بی‌نظیر است/ می‌توان تورم را مهار کرد جانشین ‌سپاه ‌استان قزوین: در این شرایط سخت اقتصادی دولت نباید پشت خبرنگاران را خالی کند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۲ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۳ گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم ۴ خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ ۵ تلاش مجلس برای تصویب طرح دو فوریتی "جهش تولید مسکن" / ‌احداث ‌یک میلیون واحد مسکونی در سال ۶ گزارش| مصائب محو‌رهای مواصلاتی هرمزگان تمامی ندارد / جاده توکهور به میناب کم‌ترین استاندارد را دارد ۷ دولت الکترونیک به‌کندی پیش‌ می‌رود/ توسعه و تثبیت دولت الکترونیک جاده جهش تولید است ۸ ۸ گسل فعال و زلزله‌خیز در استان قزوین وجود دارد/مردم مقاوم‌سازی ساختمان‌ها ‌را جدی بگیرند مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی| وضعیت ‌هشدار کرونا در منطقه محروم ایران / اگر بلوچستان در پیک کرونا قرار گیرد چه می‌شود؟ سفر ‌به مازندران اکیدا ممنوع / وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان / موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴ برابر افزایش پیدا کرد‌ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تامین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم / با کمبود وسایل حفاظتی مواجه‌ایم گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر گزارش تسنیم| «خودکفایی»، راهبرد ۳۰ساله رهبری که کشور را نجات داد نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد سفر ‌به مازندران اکیدا ممنوع / وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان / موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴ برابر افزایش پیدا کرد‌ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تامین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم / با کمبود وسایل حفاظتی مواجه‌ایم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق جان دوباره به اورژانس کشور

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور از تزریق ۱۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفر میعادفر، امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان سال‌جاری با تزریق یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی استان‌های سراسر کشور، مشکل فرسودگی نیمی از این خودروهای زندگی‌بخش مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز استان، افزود: با توجه به وضعیت استان، فاصله زیاد شهرستان گچساران با مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت‌خیز، نیازمند همراهی این مجموعه برای راه‌اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور گفت: امیدواریم با هم‌افزایی در جهت حل مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی بتوان مشکلات این شهرستان را حل کرد و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان حوزه نفت و گاز کچساران را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: تأمین ۳۰۰ آمبولانس آفرود برای امدادرسانی در مناطق کوهستانی و سخت گذر مانند کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، در سفر دو روزه رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور، به کهگیلویه و بویراحمد، کلنگ ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و به مساحت ۲۴۰ مترمربع واقع در محور یاسوج بابامیدان، ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی یاسوج و پایگاه اتوبوس آمبولانس با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و مساحت ۳۶۰ مترمربع، واقع در شهرستان بویراحمد جاده کمربندی ورودی شهرک‌های صنعتی و ساختمان پایگاه اورژانس جاده‌ای لیشتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و به مساحت ۴۵۰ متر مربع، واقع در شهرستان گچساران منطقه لیشتر به زمین زده شد.

کد خبر 749107

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • ایران و زیمباوه با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند