Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:23:25 GMT

اقلام زیستی در بین سیل‌زدگان خلخال توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۶۱۸۴

اقلام زیستی در بین سیل‌زدگان خلخال توزیع شد

حجت الاسلام عبدالاحد بابایی روز  دوشنبه  به خبرنگار ایرنا گفت:  بیشترین خسارت آبگرفتگی منازل در مناطق حاشیه‌نشین و محروم  شهر خلخال بوده که با حضور و تلاش امدادگران  امداد رسانی به آنها  شامل  تخلیه آب از ۵۰ واحد مسکونی  و توزیع اقلام زیستی بین آسیب دیدگان انجام گرفت .

وی  با اشاره به شدت بارش باران در روزهای گذشته  افزود: ارزیابی‌ها در خصوص میزان خسارت با حضور تیم‌های ارزیاب در حال انجام بوده و مشکلات خسارت دیدگان به مسؤولان استانی منعکس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش شدید باران در بامداد روز شنبه که میزان آن ۳۳ میلیمتر اعلام شد، موجب جاری شدن سیل در شهر خلخال شده و علاوه بر انسداد خیابانها و کوچه های این شهر موجب وارد شدن خسارت مالی سنگین به صاحبان واحدهای مسکونی و تجاری  این شهر شد.

سیل  همچنین موجب تخریب چندین دهنه بند انحراف آب در رودخانه هروچای شده و کشاورزان و باغداران را که از آب این بندها برای آبیاری مزارع و باغ‌های خود استفاده می‌کردند را دچار مشکل تامین آب کشاورزی کرده است.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل سیل سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل سیل سازمان امداد و نجات هلال احمر خلخال استان اردبیل سیل سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر سعید شهند   ، در جریان تور رسانه ای  روایت خدمت و در بازدید از تالاب سولدوز شهرستان نقده در جمع خبرنگاران افزود: طی سال آبی جاری و تا کنون ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه ۱۱ تالاب اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه تامین و رهاسازی شده است که این میزان ۱۳ میلیون مترمکعب بیشتر از حقابه مصوب این تالابها بوده است.

وی با بیان اینکه پس از ۲۰ سال تالابهای طالقان ، قوپی بابا علی و گرده قیط و ممیند آبگیری شده و شاهد جریان یافتن حیات و بازگشت پرندگان به این تالاب ها هستیم،گفت: امسال نیز همانند سال گذشته وضعیت محیط زیستی تالابهای اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه مطلوب است و با شرایط موجود این تالابها در زمره زنده ترین اکوسیستم های طبیعی کشور شاهد تنوع زیستی و گونه‌ای در این تالابها هستیم. 

شهند اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و بر اساس مصوبه کارگروه مدیریت زیست بومی تالاب‌های استان ، تابستان امسال نیز حقابه محیط زیستی ۳ تالاب شورگل حسنلو ، سولدوز و کانی برازان تامین و رهاسازی خواهد شد.
گفتنی است تور رسانه ای روایت خدمت به منظور انعکاس خبری وضعیت تالاب‌های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه و بیان اقدامات انجام یافته در جهت احیای این تالابها در شهرستان نقده برگزار گردید.

 

 

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷۷ میلیون مترمکعب حقابه تالاب‌های اقماری دریاچه ارومیه
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان