Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:26:44 GMT

عملیات بزرگ ارتش عراق علیه داعش طی روزهای آتی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۶۲۰۱

عملیات بزرگ ارتش عراق علیه داعش طی روزهای آتی

فرمانده دستگاه مبارزه با تروریسم عراق از بازداشت تعدادی از باندهای زیرزمینی داعش طی دو روز اخیر خبر داد و به یک عملیات بزرگ طی روزهای آینده اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسکای‌نیوز، عبدالوهاب الساعدی، فرمانده دستگاه مبارزه با تروریسم عراق گفت: فعالیت دستگاه مبارزه با تروریسم در مقابله با گروه‌های تروریستی است ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی روزهای آینده عملیات بزرگی را برای پیگرد تروریست‌های داعش  آغاز خواهیم کرد.

الساعدی به هماهنگی با دستگاه اطلاعات، وزارت دفاع و پلیس فدرال درباره عملیات پیگرد داعش اشاره کرد.

فرماندهی عملیات مشترک عراق پیش از این از استراتژی جدیدی برای پیگرد باندهای زیرزمینی داعش خبر داده و تأکید کرده بود تروریست‌ها از گرمی هوا و شرایط مربوط به کرونا برای انجام حملات تروریستی استفاده می‌کنند.

سخنگوی نظامی فرماندهی عملیات مشترک گفت: باندهای داعش فکر می‌کنند با حملات تروریستی می‌توانند بر وضعیت امنیتی کشور تأثیر بگذارند.

وی گفت: استراتژی جدیدی مبنی بر اصول اطلاعاتی از طریق فعال کردن تلاش اطلاعاتی و امنیتی برای پیگرد باندهای زیرزمینی داعش وجود دارد. تمام  دستگاه‌های اطلاعاتی برای پیگرد داعش تلاش می‌کنند. ائتلاف بین المللی نیز نیروهای امنیتی را به اطلاعات مجهز می‌کند و در بعضی موارد حملاتی را به درخواست فرماندهی عملیات مشترک انجام می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق داعش برای پیگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

براساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیروهای مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در بیش از ۲۰۰ روزی که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کد خبر 849549 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عراق طوفان الاقصی

دیگر خبرها

  • پاسخ طالبان به موضع پاکستان درباره منشأ حملات تروریستی داعش
  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • گسترش حلقه آتش؛ واکاوی راهبرد جدید مقاومت علیه رژیم صهیونیستی
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی