Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین اسدبیگی قائم مقام مدیرعامل شرکت هفت تپه صبح امروز در گفت‌وگویی با شبکه خبر طی اظهاراتی مدعی شد که حقوق کارگردان تا اردیبهشت ماه بروز پرداخت شده؛ اما از این تاریخ به نادرست برای ما پرونده قضائی تشکیل شد و حساب‌های بانکی ما را بستند و نتوانستیم حقوق‌ها را پرداخت کنیم.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که این ادعا پیشتر نیز در جلسات دادگاه مطرح شده بود و در دهمین جلسه رسیدگی به اتهامات ۲۱ متهم کلان ارزی، قاضی مسعودی مقام خطاب به متهم اسدبیگی گفت: آزادی شما برای پرداخت حقوق کارگران است و حقوق‌ها باید پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دادستان هم گفت: در چند جلسه برای پرداخت حقوق با متهم اسد بیگی به صورت خصوصی صحبت کردم. ده میلیون یوآن او در توقیف است و این ارز ناشی از خرید و فروش ارز است. او به دادسرا فشار می‌آورد.

قاضی مسعودی مقام خطاب به اسدبیگی، گفت: خود فروش ارز هم که جزو جرایم محسوب می‌شود.

رئیس دادگاه گفت: این حساب که تخلف ارزی در آن صورت گرفته توقیف است شما منابع دیگری هم دارید و از آن می‌توانید حقوق را پرداخت کنید. تا شما را احضار می‌کنیم حقوق کارکنان را دو ماه عقب می‌اندازید. از وقتی که در اردیبهشت ماه دادگاه تشکیل شده است پرداخت حقوق را عقب انداخته‌اید و این کار را برای فشار به دادگاه انجام می‌دهید. این ده میلیون یوآن اسنادش وجود دارد و این پول ماحصل خرید و فروش ارز است. برای دادسرا امکان دادن مجوز برای این پول وجود ندارد، شما از منابع و حساب‌های دیگری که دارید پول را پرداخت کنید.

کد خبر 4989835 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه هفت تپه دستمزد کارگران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی آیت الله سید ابراهیم رئیسی بنیاد شهید و امور ایثارگران ازدواج وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی آتش سوزی عید سعید قربان پرداخت حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند

 احمد نادری عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

او افزود: بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • کرج برای نگهداری از سگ‌های بلاصاحب جای کافی ندارد
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • اسرار قانون کار؛ ۱۰ به اضافه یک راز که از کارگران پنهان می‌کنند