Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملت با تاخیر در واریز پول سهام عدالت باعث شده تا مشتریانش پیام‌های گله‌مندی خود را به خبرگزاری آنا ارسال کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا؛ یکی از معضلات این روزهای مردمی که بخشی از سهام عدالت خود را فروخته‌اند واریز نشدن پول سهام آنها توسط بانک است. معضلی که در کنار سایر فشارهای اقتصادی از جمله قیمت مسکن، تورم کالاهای اساسی و مصرفی تبدیل به قوز بالا قوز شده و مردمِ فروشنده سهام دیگر نه بخشی از سهام خود را دارند و نه پولش را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از افرادی که نتوانستند پول سهام خود را از بانک‌ها بگیرند مدعی هستند که بانک مورد نظر آنها اشتباه بودن شماره تلفن همراه یا شماره شبای بانکی را بهانه می‌کند در صورتی که هم شماره و هم شماره شبای آنها کاملا درست است و تاکنون سودهای ناچیز خود را از همین طریق دریافت می‌کردند.

حالا مشخص نیست دولت تدبیر و امید در آخرین ماه‌های مانده به عمر خود می‌تواند چنین مشکلاتی را حل کند یا قرار است حل این مشکل به دولت بعدی سپرده شود؟

بخشی از پیام‌های رسیده به خبرگزاری آنا نشان می‌دهد که بانک ملت نیز در پرداخت پول 30درصد سهام عدالتی که توسط مردم به فروش رفته کوتاهی کرده و با وجود گذشت هفته‌ها، مردم نتوانسته‌اند پول سهام خود را دریافت کنند و این مشکل وقتی آزار دهنده می‌شود که صدای مردم به جایی نمی‌رسد. خبرگزاری آنا در راستای انعکاس صدای مردم تعدادی از پیام‌های رسیده به این خبرگزاری را منتشر می‌کند.

انتهای پیام/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: بانک سهام عدالت تورم بانک ملت پول فروش سهام عدالت خبرگزاری آنا پول سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد و تا ۲ سال این فرآیند را بانک شهر مدیریت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد