Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا گروسی در نشست کمیته رصد تسهیلات کرونا که روز دوشنبه در استانداری قزوین تشکیل شد اظهار داشت: با انتشار ویروس کرونا بسیاری از مشاغل دچار آسیب و خسارت جدی شدند و برخی فعالیت‌ها نیز متوقف شده است که نیازمند حمایت و کمک هستند.

وی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با بانک‌های عامل تسهیلات خوبی برای کمک به بخش تولید و اصناف پیش بینی شده و با تسهیل در روند پرداخت‌ها امیدواریم بتوان بخشی از دغدغه‌ها را حل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروسی تصریح کرد: تاکنون ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اعتباری به متقاضیان پرداخت شده و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی بتوان روند پرداخت‌ها را تسریع کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره پرونده برای دریافت تسهیلات حمایتی تشکیل شده که حجم تسهیلات اعطایی باغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان خواهد شد.

وی گفت: مدت تعیین شده برای استفاده از این تسهیلات محدود بوده و اگر ثبت نام در زمان مقرر انجام نشود اعتبارات به سایر استان‌ها د اده می‌شود لذا انتظار داریم تا پایان امسال افرادی که نیازمند این وام هستند در سامانه ثبت نام کنند.

گروسی افزود: با توجه به وضعیت مالی و شرایط اقتصادی نامناسب تعدادی از آسیب دیدگان ناشی از کرونا، اگر کوتاهی شود و فهرست افراد نیازمند و متقاضی و تشکیل پرونده به موقع صورت نگیرد این فرصت مناسب را از دست خواهیم داد و این کوتاهی بخشودنی نیست.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: بر اساس شیوه نامه جدید به صاحبان مشاغل دارای بیمه خویش فرمایی و خود اشتغالی مبلغ ۶ میلیون تومان و به شاغلان مورد تأیید دستگاه‌های ذیربط هشت میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

گروسی افزود: پرداخت اقساط این تسهیلات پس از سه ماه فرصت آغاز می‌شود و بازپرداخت آن ۲ ساله و بهره آن ۱۲ درصد است که به متقاضیان واجد شرایط در ۱۴ رسته شغلی پرداخت خواهد شد.

کد خبر 4989864

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا گروسی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تسهیلات بانکی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا اقامه نماز جمعه ماه محرم بیرجند کرمانشاه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تأکید کرد و گفت: دادگاه‌های صلح در کرمان طی ماه‌های آینده راه‌اندازی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام محمد امیر ابراهیمی در همایش رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان اظهار کرد: ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده در شرق استان با صلح و سازش مختومه شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته شوراهای حل اختلاف در شرق استان ۲۱ هزار و۵۷۴ فقره پرونده را با صلح و سازش مختومه کرده‌اند، افزود: شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعاً به ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی کرده و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد است.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان با تأکید بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه، از راه‌اندازی دادگاه‌های صلح در کرمان طی ماه‌های آینده خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۶ هزار و ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در پنج حوزه قضائی شرق استان کرمان وارد و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه شده است.

وی با اشاره به فعالیت شعبه شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم بیان کرد: در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شوراها وارد و ۱۱۴ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی یادآور شد: طی سال گذشته تعداد ۱۶ زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

کد خبر 749712

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • رئیس جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند