Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس، از بهره برداری موفق بخش ریخته گری در فاز دوم فولاد کاوه جنوب کیش خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، آقای محمد اتابک با اعلام این خبر گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام جهش تولید، در روز‌های گذشته، بهره برداری از بخش ریخته گری در فاز دوم فولادسازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس (وابسته به بنیاد مستضعفان) افزود: با بهره برداری کامل از این خط، ظرفیت تولید فولاد کاوه جنوب کیش به میزان قابل توجهی ارتقاء خواهد یافت و این شرکت به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان شمش فولادی در کشور تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به راه اندازی کامل فاز دوم شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در هفته‌های آینده گفت: فاز دوم فولاد کاوه جنوب کیش با تکیه کامل بر توان داخلی و استفاده از مهندسان و نیرو‌های ایرانی و بدون حضور کارشناسان خارجی به بهره برداری خواهد رسید و همه اقدامات نصب دستگاه‌ها و راه اندازی خط تولید در فاز دوم، بدست متخصصان داخلی انجام شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهره برداری ریخته گری فولاد کاوه جنوب کیش فاز دوم فولاد بهره برداری فاز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه

مرکز جامع سلامت با زیربنای ۲۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال، با امکانات کامل ساخته شده تا مانع رفت و آمد الموتی‌ها به قزوین شود.

ملک پور فرماندار قزوین هم که به مراسم افتتاح رفته بود، فرصت را غنیمت دانست و پای حرف مردم نشست.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه