Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی‌یگانه، فرماندار اردبیل پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری ومقابله باویروس کرونا در اردبیل از بازگشت محدودیت‌ها باتوجه به وضعیت قرمز در شهرستان اردبیل خبر داد و اظهار داشت: مردم باید این ویروس را جدی بگیرند.

او افزود: با توجه به تعطیلات آخر هفته تمام مراکز گردشگری شهرستان اردبیل در روز‌های پنج شنبه و جمعه و شنبه تعطیل است و با توجه به وضعیت قرمز کرونا از پذیرش گردشگر در این روز‌ها معذوریم چرا که سلامت مردم خط قرمز ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل بیان کرد: قرار شد به مدت یک هفته از امروز فعالیت و خدمات رستوران‌ها و مراکز غذایی در اردبیل به صورت بیرون‌بر باشد و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

امامی یگانه افزود: متاسفانه در یک عروسی در اردبیل ۷۰ نفر به ویروس کرونا مبتلا شدند و حتی فوتی نیز در این عروسی گزارش شده و از هرگونه برگزاری مراسم عروسی و ترحیم جلوگیری می‌شود ومردم باید به این امر اهتمام داشته باشند.

او افزود: تاکسی‌ها و خط واحد‌ها موظف هستند سرنشین اضافی سوار نکرده و خدمات دهی به افرادی که ماسک پوشیده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند انجام شود در غیر این صورت خدمات ارائه نشود.

فرماندار اردبیل گفت: پاساژ‌ها و مراکز فروش و بازار‌ها موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند درغیر این صورت مراکز پلمب می‌شوند.

امامی یگانه تصریح کرد: متاسفانه برخی مراکز پروتکل‌ها رعایت نشده بود که این مراکز پلمب شود و سلامت مردم شوخی بردار نیست واگر بازار و پاساژ‌ها رعایت نکنند تعطیل می‌شوند.

او گفت: مانور فاصله‌گذاری اجتماعی در اردبیل برگزار می‌شود و نظارت‌ها و بازرسی‌ها در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در اردبیل تشدید می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مراسم عروسی بیماران کرونایی مراکز گردشگری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند

مهدی زارع خورمیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: کارشناسان این اداره به صورت مستمر کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطارهای لازم به متولیان معادن ارائه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود، عنوان کرد: فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی ترین تهدیدات محیط زیست است، از این رو متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

کد خبر 6092179

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!