Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@09:25:51 GMT

اصلی‌ترین حریف پرسپولیس مقابل نساجی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۶۸۳۶

اصلی‌ترین حریف پرسپولیس مقابل نساجی

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: گل‌محمدی تیمش را با تمام نفرات اصلی به زمین فرستاده بود و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید پرسپولیس برای برد به زمین رفته بود.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب درباره تساوی یک - یک تیم پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: به اعتقاد من این بازی برای نساجی بسیار می‌توانست مهم باشد و این تیم بازی جوانمردانه و خوبی هم انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس نیز که با 62 امتیاز قهرمانی‌اش را مسجل کرده بود با اعتمادبه‌نفس خوبی بازی کرد و از همه بازیکنانش استفاده کرد. این نشان می‌دهد پرسپولیس آن روحیه ورزشی و وظیفه ورزشی خودش را انجام داد و در یک بازی پایاپایی هر دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

وی افزود: پرسپولیس با چهار هافبک بازی کرد و در مالکیت و انتقال توپ بسیار خوب عمل کرد. این نوع بازی، کار ساده‌ای نبود و پرسپولیس با مهارت و توانمندی این کار را خیلی خوب انجام داد و بیش از 60، 70 دقیقه از بازی توپ را در یک، سوم دفاعی حریف به گردش درآورد. بازیکنان نساجی هم خیلی خوب همدیگر را پوشش می‌دادند و به نظرم با توجه به اینکه این  تیم در رتبه نهم قرار دارد، یک امتیاز این بازی شاید به نفع آن‌ها باشد.

بیشتر بخوانید:

امسال یکی از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ هستیم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه این تیم با وجود قهرمانی همچنان میل به پیروزی مقابل نساجی داشت و حملات زیادی انجام داد، گفت: پرسپولیس با یک روحیه ورزشی خوب بازی بسیار محکمی را انجام داد. شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند پرسپولیس به جوانانش فرصت بازی بدهد، ولی این تیم با تمام نیروهایش آمد و به نظرم هیچ‌کس هم نمی‌تواند بگوید این تیم برای برد به زمین نیامده بود.

ذوالفقارنسب در رابطه با موقعیت‌های زیادی که شاگردان گل‌محمدی در نیمه دوم از دست دادند، یادآور شد: بازی در چمن مصنوعی برای تیمی که تمام تمریناتش در چمن طبیعی است، مشکل ایجاد می‌کند. کیفیت زمین مانع کار بازیکنان می‌شد و شاید حریف اصلی پرسپولیس در این بازی، چمن مصنوعی بود. معمولاً بازیکنان لیگ برتر عادت به زمین‌های این چنینی ندارند. به طور کلی من هر دو تیم را خوب ارزیابی کردم و این نشان می‌دهد کادر فنی نساجی به خوبی به وظایفش آشناست. چند بازیکن سابق تیم ملی در کادر فنی این تیم حضور دارند و من آینده خوبی برای نساجی پیش‌بینی می‌کنم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت قرارداد ایران و چین فوتبال پرسپولیس نساجی مازندران بیژن ذوالفقارنسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا امشب از والنسیا میزبانی می‌کند. بارسا این بازی را به خوبی آغاز کرده بود و روی جریان بازی کنترل مناسبی داشت تا اینکه در دقیقه 22 توسط فرمین لوپز به گل رسید.

شادی بارسا برای این گل خیلی کم بود چراکه در دقیقه 27 گل تساوی والنسیا روی یک اشتباه عجیب از سمت مارک آندره تراشتگن به ثمر رسید.

ویدئو: 331394

مدافعان بارسا روی حمله تیمی که از زمین خودی شروع شده بود به سمت جلو حرکت کرده بودند که توپ در میانه میدان لو رفت. بازیکنان والنسیا توپ را به زمین حریف فرستادند و بازیکنان بارسا که اعتقاد داشتند مهاجم حریف در آفساید حضور داشته، برای مهار آن تلاش خاصی نکردند.

به همین دلیل رونالد آرائوخو با مکث زیاد به دنبال هوگو دورو رفت. شماره 9 والنسیا هنوز به توپ نرسیده بود و تراشتگن زودتر از او از دروازه خارج شد تا توپ را مهار کند. اشتباه بزرگ او در همین لحظه رخ داد.

این دروازه‌بان آلمانی سعی کرد به سبکی که تقریبا از مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، دیده می‌شود با مهارت توپ را با آرامی از بالای سر مهاجم والنسیا عبور بدهد که در این امر ناکام ماند.

دورو توپ را با سرش کنترل کرد و درحالیکه آرائوخو هنوز به او نزدیک نشده بود موفق شد با یک ضربه ساده دروازه خالی بارسا را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند.

دیگر خبرها

  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)