Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای اخیر شرکت‌های زیادی از گوشی‌های مخصوص بازی خود رونمایی کرده‌اند که تمام آن‌ها از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند. ایسوس راگ فون ۳، لنوو Legion Phone Duel و نوبیا رد مجیک 5S که اخیرا معرفی شده‌اند، باید با یک رقیب جدید در بازار مبارزه کنند.

این گوشی هوشمند جدید که شیائومی بلک شارک 3S نام دارد، نسبت به نسخه قبلی خود پیشرفت زیادی نداشته، اما همچنان یک دستگاه قدرتمند محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود معرفی چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، شیائومی تصمیم گرفته این محصول جدید خود را همچنان به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز کند.

به گزارش XDA-Developers، این گوشی گیمینگ به ۱۲ گیگابایت رم از نوع LPPDR5 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 مجهز شده و دوربین آن تفاوتی با نسخه قبلی ندارد و همچنان شاهد استفاده از دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای ۶۴، ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستیم. در جلوی این دستگاه یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است.

این دستگاه به باتری ۴۷۲۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی از طریق پورت USB Type-C است. این دستگاه دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بوده و پورت شارژ مغناطیسی دوم آن از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی بلک شارک 3S به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده که نسبت به نسخه قبلی با نمایشگر ۹۰ هرتزی، عملکرد بهتری دارد. این دستگاه از رابط کاربری Joy UI 12 بهره می‌برد که ویژگی‌های جدیدی مانند «Screen Pressure 4.0» برای تاچ سه بعدی و «Voice Control 2» برای تغییر تنظیمات با استفاده از فرمان‌های صوتی در هنگام اجرای بازی دارد.

این گوشی هوشمند شیائومی در سه نسخه مختلف به شرح زیر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد:

۱۲ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۵۷۳ دلار
۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۱۶ دلار
۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۸۸ دلار
فروش این دستگاه از تاریخ ۱۴ مرداد شروع خواهد شد و خریداران می‌توانند آن را در رنگ‌های مشکی و آبی سفارش دهند. دیجیاتو

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شیائومی تلفن همراه گوشی های شیائومی گیگابایت حافظه گیگابایت رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند

به گزارش شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به برنامه سازمان تاکسیرانی برای تجهیز تاکسی‌های شهری به دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی و تفاهم صورت گرفته با مدیریت بانک رفاه کارگران استان، شرایط مناسبی برای تاکسیرانان فراهم‌شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه کارت‌خوان مجهز شوند.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های همیشگی مسافران و رانندگان تاکسی پرداخت کرایه به صورت نقدی و مشکل پول خرد بوده که از اواسط سال گذشته بحث هوشمندسازی پرداخت کرایه در دستور کار سازمان تاکسی‌رانی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ابراز کرد: آن دسته از مالکین تاکسی‌هایی که اقدام به دریافت دستگاه کارت‌خوان کنند از پرداخت مالیات مشاغل معاف هستند.

به گفته وی، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در ۶ ماه نخست امسال تمامی تاکسی‌های سطح شهر به دستگاه کارت‌خوان مجهز می‌شوند.

کد خبر 6089862

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟