Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:08:13 GMT

رزمایش مواسات ۲ به صورت محله محور اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۷۳۲۱

رزمایش مواسات ۲ به صورت محله محور اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ویدئوکنفرانس ائمه جمعه و فرماندهان نواحی سپاه در قالب قرارگاه‌های شهرستانی رزمایش مواسات ۲، با اشاره به درخشش خوب مردم در مرحله نخست این رزمایش، اظهار کرد: این رزمایش از عید قربان و با توزیع گوشت‌های قربانی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال استفاده از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام بوده و این بار نیز موضوع کرونا و آسیب‌های ناشی از آن را دستمایه قرار داده است، گفت: ملت ایران با همراهی هم توانسته اند حاشیه سازی دشمنان را خنثی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری رزمایش مواسات ۲ در راستای مدیریت درست توزیع کمک‌های مردمی اجرا می‌شود، افزود: تاکنون با درایت رهبر معظم انقلاب مدیریت خوبی در حوزه کرونا انجام شده تا زمینه هر گونه سو استفاده و ایجاد جریان منفی از سوی دشمن جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه رزمایش مواسات ۲ با عنوان نهضت احسان و تعاون به صورت محله محور اجرا خواهد شد، تصریح کرد: امامان جمعه، بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت مساجد در این رزمایش همانند گذشته تلاش خواهند کرد تا مشارکت خیران را جهت دهی کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به شناسایی نیازمندان محلات از سوی ائمه جمعه، بسیجان و فرماندهان پایگاه‌های مساجد، گفت: شناسایی درست به توزیع کمک‌های مردمی کمک می‌کند.

وی با تأکید بر حفظ کرامت انسانی و شأن نیازمندان در هنگام توزیع کمک‌های مردمی، اظهار کرد: در این زمینه مسئول هستیم و باید با دقت رفتار شود.

کد خبر 4989946

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در گیلان کرامت انسانی مواسات ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان قزوین گرگان شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم اقامه نماز جمعه بیرجند کرمانشاه مجلس شورای اسلامی رزمایش مواسات ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ده‌ها سرباز حین رزمایش ناتو در سوئد

یکی از روزنامه‌های سوئد گزارش داد که در جریان رزمایش ناتو در این کشور ده‌ها سرباز زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، روزنامه «آفتونبلادت» چاپ سوئد نوشت، در جریان رزمایش چتربازی ناتو در این کشور بیش از ۱۰ سرباز شرکت‌کننده در این مانور نظامی زخمی شده‌اند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این گزارش آمده است، ۱۱ سرباز حین تمرین با چتر در جریان رزمایش «واکنش سریع» ناتو در منطقه «اسکیلینگارید» در جنوب سوئد زخمی شده‌اند. سربازان آمریکایی، مجارستانی و ایتالیایی در میان زخمی‌ها هستند.

سربازان دچار شکستگی و کبودی شده‌اند اما جراحات جدی برنداشتند. در گزارش این روزنامه همچنین آمده است که ۹ نفر از این سربازان با هلیکوپتر منتقل شدند و دو نفر از آنها به بیمارستان برده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراف ۳۰ سارق به ۶۱ فقره سرقت در اصفهان
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • صنایع در صورت رعایت مصرف از مشوق‌های پیش‌بینی شده بهره‌مند می‌شوند
  • ساخت باند دوم محور ‌قیدار_ زواجر شهرستان خدابنده در دست اقدام است
  • زخمی شدن ده‌ها سرباز حین رزمایش ناتو در سوئد
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • چالش‌های معماری و شهرسازی ایران
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • فیلم| لحظه بمباران خانه‌ای در محله الصبره در غزه