Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان دیدار و گفت گو کرد.

سیدعزیز موسوی در این دیدار گفت: هم‌راستایی بین جهاد دانشگاهی و بنیاد برکت وجود دارد که بر اساس آن می‌توان همکاری‌های بین دو طرف را افزایش داد.

سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی ۷۰۰ دوره آموزشی تعریف شده دارد، تصریح کرد: ۷۰ دوره آموزشی در حوزه‌های دام، کشاورزی، پزشکی، امدادگری، روان‌شناسی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در استان در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان گلستان که اجرای آن به جهاد دانشگاهی واگذار شده، از اول تیرماه امسال آغاز شده و باید در قالب این طرح ۲۵۰۰ اشتغال ایجاد شود.

محمدمهدی سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان گلستان نیز در این دیدار گفت: در حال تشکیل گروه‌های جهادی در استان و ثبت آنها در سامانه هستیم. می‌توانیم از ظرفیت جهاد دانشگاهی استان گلستان در بخش آموزشی خصوصاً در موضوعات امدادگری، حوادث غیرمترقبه و... این افراد استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، دو مجموعه بنیاد برکت در بخش عمرانی و اقتصادی و بنیاد احسان با نگاه اجتماعی در حال خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی گلستان ستاد اجرایی فرمان جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی طی حکمی عباس صفدری رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان را در سمت خود ابقا کرد.

همچنین رییس جهاددانشگاهی در احکامی جداگانه دکتر رامین صرامی فروشانی رییس پژوهشکده سرطان معتمد، علی منصفی راد رییس واحد سمنان، دکتر رضا حسین زاده رییس واحد آذربایجان غربی و مهندس ابوذر پورمدنی رییس واحد صنعتی اصفهان را برای مدت دو سال در سمت خود ابقا کرد.

به گزارش ایسنا، در این حکم آمده است:

انتظار می‌رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی جهاددانشگاهی به‌ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای آن واحد سازمانی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان