Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@06:06:33 GMT

اخبار مشروح ۱۳ دوشنبه، ۱۳ مرداد ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۷۵۰۶

آمادگی دستگاه قضایی برای برخورد با اخلالگران امنیتی و سیاسیِ بازار ارز، حال ۴ هزار و ۸۹ بیمار کرونایی، وخیم، خطر کرونا، در کمین و نزدیک‌تر از تصور، از جمله مهمترین عناوین اخبار مشروح ۱۳ امروز است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، قاضی پرونده نیشکر هفت تپه ادعای امروز یکی از مسئولان این شرکت را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاضی مسعودی مقام، در پاسخ به سخنان آقای اسدبیگی گفت: حساب‌های موجود و منابع مختلف این شخص برای پرداخت حقوق کارگران موجود و کافی است. مسعودی مقام افزود: تنها حسابِ توقیف شده‌ی شرکت هفت تپه، حسابی است که با آن، به صورت غیر قانونی خرید و فروش ارز انجام می‌شد. مسعودی مقام تاکید کرد: حقوق کارگران باید از حساب‌ها و منابع دیگر تامین شود.
قاضی پرونده نیشکر هفت تپه، خطاب به اسدبیگی، یادآور شد: آزادی شما برای پرداخت حقوق کارگران است و حقوق‌ها باید پرداخت شود. قاضی مسعودی مقام افزود: آقای اسدبیگی، هر بار که احضار می‌شود حقوق کارکنان را دو ماه عقب می‌اندازد.

*آمار‌های کرونایی، از هر فوت یک هموطن در هر هفت دقیقه، تا اوضاع وخیم ۴ هزار و ۸۹ تن از مبتلایان، متاسفانه هنوز برای برخی هشدار دهنده نیست.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   *۱۵ طرح توزیع برق در استان تهران، در قالبء پویش ءهفتگیء الف ب ایران، به بهره برداری رسید. وزیر نیرو در این مراسم گفت، تا پایان سال ۲۵۰ طرح بزرگ آب و برق در سطح کشور اجرا می‌شود.


*اثبات توان کشور در پیشرفت پایدار با اتکا به توانمندی‌های داخلی و رفع وابستگی‌ها.
رئیس جهاد دانشگاهی، تاکید دارد، این، ماموریت این نهاد است و در این زمینه، توانسته ایم موفق عمل کنیم.
آقای طیبی، گفت: در حوزه پژوهش و فناوری تا پایان سال ۹۸؛ سیزده هزار و ۴۷۳ طرح و هزار و ۲۱۹ تالیف کتاب داشتیم، ۱۹ هزار و ۶۷۹ مقاله چاپ کرده ایم و ۶۳۴ اختراع هم به ثبت رسانده ایم. رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به فعالیت ۳ پارک علم و فناوری، ۲۴ مرکز رشد و ۵۱۷ شرکت فناور این مجموعه از موازی کاری در بعضی بخش‌ها انتقاد کرد.

*نشست مجازی ایران و روسیه به ریاست معاونان وزارت راه دو کشور، اتمام طرح عظیم راهگذر ریلی بین قاره‌ای شمال-جنوب را بررسی کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*وزیر امور خارجه آمریکا توافق جامع ایران و چین را مخالف منافع آمریکا خواند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*جنبش حماس هشدار داد: بمباران و حملات رژیم اشغالگر به غزه و مواضع نیرو‌های مقاومت، پیامی برای تنش و تجاوز است.
سخنگوی جنبش حماس گفت: هدف از این حملات، انتقال بحران‌های داخلی رژیم صهیونیستی به مردم نوار غزه و منحرف کردن توجهات از اوضاع وخیم سیاسی این رژیم است. «فوزی برهوم» تاکید کرد: سیاست مقاومت در قبال دشمن
صهیونیستی، مبارزه و جهاد است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مواضع مقاومت را نزدیک خان‌یونس در نوار غزه بمباران کردند. روسیاالیوم از شنیده شدن صدای چندین انفجار در شرق خان یونس خبر داد.

*طوفان استوایی ایسایاس با حرکت در سواحل شرقی فلوریدا، به ایالت واشنگتن نزدیک می‌شود.
فرماندار واشنگتن از ساکنان مناطقی که در مسیر طوفان قرار دارند خواسته ضمن تهیه اقلام ضروری مورد نیاز در خانه بمانند یا به پناهگاه بروند. مقامات ستاد مقابله با طوفان آمریکا می‌گویند: بیش از ۷۰ میلیون نفر در مسیر طوفان ایسایاس قرار دارند. سرعت این طوفان بیش از صد کیلومتر در ساعت است. ایسایاس تاکنون در جمهوری دومینیکن چند کشته برجای گذاشته و موجب جاری شدن سیل شده است.

بخش‌های گسترده‌ای از جنگل‌های جنوب کالیفرنیا همچنان در محاصره حریق است. تاکنون صد‌ها هکتار از مناطق جنگلی در آتش سوخته است. بیش از ۱۳۰۰ آتشنشان در صدد اطفاء حریق هستند، اما تاکنون موفق نبوده اند. حریق از روز جمعه آغاز شده. آتش سوزی مناطق مسکونی شرق لس آنجلس را تهدید می‌کند. آب و هوای گرم و خشک، کاهش رطوبت و وزش باد موجب گسترش آتش شده است. کارشناسان پیش بینی می‌کنند وضعیت آب و هوایی در روز‌های آینده ادامه داشته باشد.

*تظاهرات ضد نژاد پرستی در آمریکا از هفتادمین روز هم گذشت.
معترضان به تبعیض و بی عدالتی در شهر پورتلند مقابل دادگاه فدرال تجمع کردند. تظاهر کنندگان همزمان با حضور نظامیان، شعار‌هایی در محکومیت نژاد پرستی سر می‌دادند.

به علت شیوع کرونا، اجتماع معترضان در پورتلند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در پی قتل یک سیاهپوست زیر زانوی پلیس در مینیاپولیس، اعتراض‌ها به نژادپرستی و بی عدالتی آغاز و در سراسر آمریکا گسترش یافت. اعتراض‌ها با یورش و سرکوب شدید پلیس و نظامیان گارد ملی مواجه است. هیچ آمار دقیقی از شما کشته‌ها و بازداشت‌های این اعتراضات سراسری، منتشر نشده.

*گروهی از اختر شناسان در ژاپن کهکشانی با کمترین سطح اکسیژن را کشف کردند.
میزان اکسیژن در این کهکشان یک ممیز شش(۱/۶) درصد اکسیژن خورشید است. این کمترین میزان اکسیژنی است که تا کنون برای یک کهکشان ثبت شده. میزان اکسیژن کهکشان حاکیست: بیشتر ستاره‌های آن به تازگی تشکیل شده اند و مراحل اولیه تکامل کهکشانی را سپری می‌کند. این کهکشان در فاصله ۴۳۰ میلیون سال نوری از صورت فلکی «هرکول» قرار دارد.

*سیمان به عنوان یکی از مهمترین عناصر توسعه زیرساخت­های اقتصادی محسوب می‌شود و به دلیل کاربرد‌های فراوان و اهمیت تولید در بخش زیرساخت‌های توسعه‌ای هر کشور، سرمایه‌بربودن و قابلیت صادرات، از مهم‌ترین کالا‌های توسعه‌ای محسوب می‌شود.

* برداشت آلو از ۹۰۰ هکتار از باغ‌های استان قزوین که از تیرماه آغاز شده، همچنان ادامه دارد. سالیانه ۱۲ هزار تن آلو در باغ‌های استان قزوین تولید می‌شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
*۱۵ طرح توزیع برق در استان تهران، از جمله، شش پروژهء ۶۳ کیلو وُلتء برق، در قالب پویش هفتگی الف ب ایران، با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانسی به بهره برداری رسید.

برچسب ها: اخبار ، مشروح ، 13 ، عناوین

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح عناوین کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مسعودی مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه

قیمت خودرو در بازار آزاد امروز شنبه  ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بر اساس معاملات انجام شده نسبت به آخرین معاملات روز‌های گذشته به شرح زیر است؛

قیمت روز خودرو‌های داخلی در بازار آزاد

خودرو قیمت به تومان
پژو پارس سال (LX) ۱۴۰۲ ۸۶۵،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ TU3 مدل ۱۴۰۳ ۶۸۵،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲ ۶۷۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU5P مدل ۱۴۰۳ ۱،۰۴۰،۰۰۰،۰۰۰
پژو ۲۰۷ دنده ای ۱۴۰۳ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰
تارا اتوماتیک v2 مدل ۱۴۰۳ ۹۹۰،۰۰۰،۰۰۰
تارا دنده ای v1 مدل ۱۴۰۲ ۸۲۵،۰۰۰،۰۰۰
رانا پلاس سقف شیشه‌ای ۱۴۰۳ ۶۴۵،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس EF7 اتوماتیک توربو آبشنال  مدل ۱۴۰۳ ۹۸۰،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس ۵ دنده‌ توربو ۱۴۰۲ ۸۴۰،۰۰۰،۰۰۰
دنا پلاس۶ دنده توربو چهار ایربک ۱۴۰۲ ۹۲۵،۰۰۰،۰۰۰
ام وی ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری ۱۴۰۲ ۸۳۰،۰۰۰،۰۰۰
اطلس G دنده‌ای ۱۴۰۳ ۵۹۵،۰۰۰،۰۰۰
پراید SE ۱۵۱ مدل ۱۴۰۲ ۳۴۶،۰۰۰،۰۰۰
ساینا s دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ ۴۵۵،۰۰۰،۰۰۰
سمند سورن پلاس ۱۴۰۳ ۸۲۰،۰۰۰،۰۰۰
تیبا صندوق دار sx بنزینی ۱۴۰۱ ۳۹۷،۰۰۰،۰۰۰
تیبا ۲ (رینگ فولادی) ۱۴۰۱ ۴۰۲،۰۰۰،۰۰۰
شاهین G مدل ( ۱۴۰۳)اتومات

۸۶۵،۰۰۰،۰۰۰

کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۲ ۴۳۵،۰۰۰،۰۰۰
زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال ۱۴۰۱ ۵۷۵،۰۰۰،۰۰۰
زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۱۴۰۲ ۶۲۰،۰۰۰،۰۰۰

 جدیدترین قیمت خودروهای وارداتی در بازار

مدل خودرو  قیمت به تومان
رنو کولیوس ۲۰۱۸ ۵،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
رنو تالیسمان E3 مدل ۲۰۱۸ ۵،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
میتسوبیشی اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸  ۵،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سونت ۱.۵ لیتر ۲۰۲۳ ۳،۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا۲k۵لیتر 

۵،۳۰۰،۰۰۰،۰۰۰

کیا سورنتو ۴ سیلندر GT لاین مدل ۲۰۱۷ ۵،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سراتو ۲.۰ لیتر اتوماتیک ۲۰۱۸ ۳،۷۵۰،۰۰۰،۰۰۰
کیا سراتو (مونتاژ) ۲.۰ لیتر آپشنال ۱۳۹۸ سایپا ۲،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای النترا ۱.۶ لیتر مدل ۲۰۲۳ ۳،۰۵۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای سانتافه (ix45)۴ سیلندر. دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ ۶،۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰
هیوندای توسان (ix35) ۲ لیتر. دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ ۵۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰
لکسوس NX300 H هفت کلید مدل ۲۰۱۷

۱۰،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت