Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم با هماهنگی کمیته امداد استان کرمان یکی از خیران نیکوکار این نهاد با هزینه ۳۵ میلیون تومانی زمینه آزادی پنج زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این خیر نیکوکار طی اردیبهشت‌ماه امسال نیز به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) با کمک ۵۰ میلیون تومانی زمینه آزادی هفت زندانی جرائم غیر عمد را فراهم کرد.

صادقی با اشاره به اقدامات کمیته امداد برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تصریح کرد: این نهاد با پیگیری و مذاکره با خیران و مسئولان مربوطه و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، زمینه آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد جرائم غیر عمد جرائم غیر عمد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: بانوی استان که مستمری مختصری دریافت می‌کرد نیمی از هزینه معاش ماهانه خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت کرد .
حیدری افزود: پس از اختصاص کمک این مادر برای آزادی یک زندانی زن ، خیرینی از تهران بقیه بدهی زندانی را تقبل کردند؛ با پرداخت مبلغ بدهی مادری به آغوش خانواده بازگشت.

دیگر خبرها

  • روایت معلم نیکوکار بیرجندی که ۱۱ فرزند معنوی دارد
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند