Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: خیلی خوشحالم که در این شرایط خاص جامعه توانستیم یک لبخند را به مردم هدیه بدهیم و امیدوارم قدر این اتفاق بزرگ را بدانیم. - اخبار ورزشی -

محمد ربیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی یک بر صفر تیم مس رفسنجان مقابل فجرسپاسی و قرار گرفتن تیمش در یکقدمی صعود به لیگ برتر اظهار داشت: بازی سختی برای ما بود و جا دارد به مهابادی و تیم پرتلاشش خسته نباشید بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌های ما در این مدت خیلی زحمت کشیدند و طبیعی است تیم صدرنشین بیشتر از تیم‌های دیگر تحت فشار باشد، ولی ما سعی کردیم این موارد را کنترل کنیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی خود من این بود که در شش بازی بعد از کرونا، 11 امتیاز بگیریم که توانستیم به 10 امتیاز از آن برسیم. به‌هرحال به کادر فنی، بازیکنان و تمام عوامل تیم خسته نباشید می‌گویم. به تیم فجر هم که فوتبال پاک را ارائه کرد، خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم مس رفسنجان در ادامه با اشاره به اینکه صعود تیمش به لیگ برتر هنوز روی کاغذ قطعی نشده است، گفت: صعودمان قطعی نیست اما باید اتفاق غیر طبیعی رخ بدهد تا این اتفاق نیفتد. در هر صورت ما با همان تمرکز قبل دو بازی آینده را پشت سر می‌گذاریم تا این فصل بسیار سخت را تمام کنیم.

«بازگشت تیم مس رفسنجان به لیگ برتر قطعاً خاطره بسیار خوبی را برای مردم رفسنجان رقم خواهد زد.»، ربیعی در واکنش به طرح این موضوع خاطر نشان کرد: دوست دارم بعد از قطعی شدن صد درصد صعودمان در این مورد صحبت کنم، ولی مردم رفسنجان به واسطه سال‌ها تلاش در ابعاد مختلف جامعه، بسیار مردم محجوبی هستند. فکر می‌کنم وظیفه اجتماعی خطیری توسط  شرکت سهامی مس انجام شد و با صعود تیم ما به لیگ برتر دل هزاران عاشق شاد شد و خیلی خوشحالم که در این شرایط خاص جامعه یک لبخند را به مردم هدیه بدهیم. امیدوارم قدر این اتفاق بزرگ را بدانیم.

وی در مورد اینکه بسیاری از تیم‌ها پس از صعود به لیگ برتر نمی‌توانند شرایط خوبی را در سطح اول فوتبال کشور داشته باشند و چه برنامه‌ریزی برای فصل آینده انجام شده است، گفت: این موضوع بسیار مهمی است، ولی الان وقت مناسبی برای این حرف نیست. ما دو بازی دیگر داریم و بعد از پایان لیگ در این مورد حرف خواهم زد، ولی صحبت‌های کامل در مورد حمایت‌های باشگاه را با مسئولان انجام داده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بحث تمدید قراردادش با این باشگاه نیز توضیح داد: در اوایل دی ماه مذاکره من با باشگاه شروع کرد و در اسفندماه هم قراردادم را تمدید کردم ولی در انتهای فصل دوباره با باشگاه صحبت می کنم تا شرایطی که مد نظر دارم در باشگاه جاری شود. باید به این موضوع منطقی نگاه کرد تا ان‌شاءالله مشکلی برای ادامه همکاری وجود نداشته باشد.

لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی سخت مس رفسنجان مقابل فجرسپاسی/ شاگردان ربیعی در یک‌قدمی صعود به لیگ برتر

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی بیشتر بخوانید... لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی استقلال خوزستان مقابل گل ریحان در آخرین دیدار هفته + نتایج کامل هفته سی‌و‌دوم لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی مدعیان و شکست انتهای جدولی‌ها لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی سخت مس رفسنجان مقابل فجرسپاسی/ شاگردان ربیعی در یک‌قدمی صعود به لیگ برتر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی استقلال خوزستان مقابل گل ریحان در آخرین دیدار هفته + نتایج کامل هفته سی‌و‌دوم لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی مدعیان و شکست انتهای جدولی‌ها لیگ دسته اول فوتبال| پیروزی سخت مس رفسنجان مقابل فجرسپاسی/ شاگردان ربیعی در یک‌قدمی صعود به لیگ برتر واژه های کاربردی مرتبط فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ محمدرضا نوایی دار فانی را وداع گفت ۲ نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم ۳ مانع سخت طارمی برای جدایی از ریوآوه ۴ رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است ۵ روحانی: خدا را شکر توده پشت سرم خوش‌خیم است / چالش سختی را پشت سر گذاشتم ۶ شرط باشگاه پرسپولیس برای امضا قرارداد با یک شرکت مواد غذایی ۷ السنر: از سامان قدوس انتظار بیشتری دارم ۸ جدول رده‌بندی سری A در پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ مهمترین اخبار ورزشی وکیل برانکو: باشگاه پرسپولیس قرار است در عمان پول برانکو را بدهد/ توافق کردیم اما نه برای پرداخت قسطی توضیحات فغان‌پور درباره توقیف اموال فدراسیون فوتبال از سوی شستا/ مصادره ساختمان‌ها در انتظار صدور حکم رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم مهمترین اخبار تسنیم نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم / با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است/ حرکت در خط ولایت موجب پیروزی در سنگرهای مختلف شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی لیگ دسته اول فوتبال فوتبال مس رفسنجان صعود به لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت

 لیدز امشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد.
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏

لیدز دیشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد. ‏

۲۰۱۵۲۶۸
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏


لستر صعود خود به لیگ برتر در اولین فصل حضور در چمپیونشیپ ‏را تا حد زیادی مدیون انزو مارسکای ایتالیایی است که به عنوان ‏سرمربی تیمی آماده و قبراق ساخته است. او که شاگرد پپ گواردیولا ‏بوده روباه‌ها را به تیمی تبدیل کرده که فوتبالی هجومی و ‏تماشاگرپسند ارائه می‌دهند.

روی کاغذ این احتمال وجود دارد که لستر قهرمان چمپیونشیپ نشود ‏ولی صعودش قطعی است. ایپسویچ با یک بازی کمتر از لستر ۸۹ ‏امتیازی است و در صورت پیروزی در سه بازی باقی‌مانده خود ممکن ‏است از لستر پیشی بگیرد. اما اگر فردا ایپسویچ نتواند حریفش ‏هال‌سیتی را شکست دهد قهرمانی لستر مثل صعودش تضمین ‏خواهد شد. 

منبع: ورزش سه

tags # لیگ برتر انگلیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود