Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی‌میل، «جیم کلای‌برن» سیاستمدار ارشد و ناظر حزب اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه اخیر خود با شبکه سی‌ان‌ان با انتقاد شدید از «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور این کشور، او را به دیکتاتوری تشبیه کرد که قصد خروج از کاخ سفید را ندارد.

کلای برن در مصاحبه با این شبکه خبری گفت: «من فکر نمی‌کنم ترامپ قصد داشته باشد انتخاباتی برگزار کند یا بهتر بگویم انتخابات را عادلانه انجام دهد؛ از همه مهمتر گمان نمی‌کنم او قصد ترک کاخ سفید را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من فکر می‌کنم او می‌خواهد وضعی اضطراری بوجود آورد و به خاطر آن در کاخ (سفید) بماند.»

او در ادامه خطاب به مجری گفت: «به همین دلیل است که فکر می‌کنم بهتر باشد شهروندان آمریکا از خواب بیدار شوند. من اندکی از تاریخ می‌دانم و همینطور واقف هستم که در حال حاضر نابودی کشور‌ها به چه صورت است. اکنون ما دموکراسی را به شکست کشانده‌ایم و در نتیجه آن انتخابات را ناعادلانه برگزار خواهیم کرد.»

این ناظر حزب اکثریت در مصاحبه خود به مقایسه و پررنگ کردن شباهت‌های میان دونالد ترامپ و دیکتاتور‌های منفور تاریخ مانند «آدولف هیتلر» و «بنیتو موسولینی» نخست‌وزیر اسبق ایتالیا، نیز پرداخت و گفت رئیس جمهور کنونی آمریکا از تاکتیک‌ها زور و خشونت به وفور بهره می‌گیرد.

او پیش از این با شبکه «پی‌بی‌اس» نیز مصاحبه داشت که در آن نیز گفته بود: «مردم آمریکا فریب ترامپ را خواهند خورد، همانطور که مردم آلمان فریب هیتلر را خوردند.»

در چند روز گذشته اخباری از درخواست ترامپ برای به تعویق انداختن انتخابات منتشر شده است.

رئیس جمهور آمریکا در این باره در پیامی توئیتری نوشته بود: با رای گیری پستی جهانی (نه رای گیری غیابی که خوب است)، انتخابات ۲۰۲۰ نادرست‌ترین و فریب آمیزترین انتخابات تاریخ خواهد بود. این مایه شرمندگی بزرگی برای آمریکا خواهد بود. تا زمانی که مردم بتوانند به درستی، ایمن و با اطمینان رای دهند، انتخابات را به تعویق بیندازید.

اما ساعتی پس از انتشار این اخبار ترامپ مدعی شد به دنبال به تعویق انداختن انتخابات نیست، اما نگران است که میلیون‌ها رای که از طریق پست ارسال می‌شود مشکل ساز شود.

این رفتار ترامپ جنجال و واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است، به طور مثال عضو سابق کنگره به تعویق انداختن انتخابات از سوی ترامپ را نشانه شکست او خواند یا رئیس پیشین کمیسیون فدرال انتخابات آمریکا، با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود به درخواست دونالد ترامپ مبنی بر تعویق انتخابات ریاست جمهوری این کشور واکنش نشان داد و نوشت که ترامپ نه قدرت و نه بودجه به تعویق انداختن انتخابات آمریکا را دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سناتور آمریکایی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتقاد از ترامپ کاخ سفید تعویق انداختن انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم

رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه گفت: فرانسه به خاطر اوکراین خودش را نابود خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، فلوریان فیلیپو، رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه اعلام کرد کشورش زیر پاشنه ایالات متحده گیر کرده است. او خواستار توقف تحویل تسلیحات به کی یف و آغاز مذاکرات صلح شد.

به نقل از پراودا، وی در صفحه شخصی در ایکس نوشت: نه یک یورو، نه یک سلاح به اوکراین! فقط مذاکرات صلح! فرانسه برای اوکراین زلنسکی نابود خواهد شد! برعکس، فرانسه آزاد و مستقل همه اینها را متوقف خواهد کرد و از منافع ملی و صلح دفاع خواهد کرد!

فیلیپو افزود: فرانسه کسب‌وکارش را ورشکسته می‌کند، ارتشش را خالی می‌کند، از سرما می‌میرد، به گاز و زغال سنگ بازمی‌گردد، تا از یک پیرمرد آمریکایی اطاعت کند و به منافع رئیس مافیای اوکراینی خدمت کند!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد+ فیلم
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف