Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت:‌ با توجه به موقعیت تجاری ویژه استان شهرک تولیدی پوشاک و بازار بزرگ پوشاک ایران در استان قزوین احداث خواهند شد تا بتوانیم ۲۰ میلیونی استان‌های تهران و البرز در این حوزه بهره ببریم. - اخبار استانها -

عیسی قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به موقعیت تجاری راهبردی استان اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه استان قزوین نزدیک پایتخت است، می‌تواند به محل خرید 20 میلیون شهروند کشور که در 3 استان تهران، البرز و قزوین زندگی می‌کنند، تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فاز اول کار احداث یک شهرک تولیدی و صنعتی پوشاک است، گفت: از آنجایی که قصد داریم واردات پوشاک که جزو عمده واردات کشور است را کم کنیم، به دنبال ساختن این شهرک هستیم و قرار است واحدهای تولیدی برندهایی که می‌توانیم آنها را بومی‌سازی و درونی‌سازی کنیم را به این شهرک انتقال دهیم.

قبادی با ذکر اینکه شهرک تولید پوشاک قزوین در کنار شهرک صنعتی کاسپین یا کوهین ایجاد خواهد شد، اضافه کرد: در فاز بعدی متناسب با نیاز جامعه یک بازار بزرگ برند پوشاک ایران را در منطقه آبیک و شمال آزاده تهران-قزوین ایجاد می‌کنیم تا تولیدات شهرک پوشاک قزوین و همچنین پوشاک تولید داخل را در آن عرضه کنیم. ضمن اینکه همه هموطنان ایرانی می‌توانند از هر نقطه‌ای از کشور برای خرید پوشاک به قزوین بیایند.

وی ادامه داد: بنابراین احداث بازار بزرگ پوشاک ایران در قزوین هم می‌تواند به رشد گردشگری تجاری در استان کمک کند و هم منجر به رشد و توسعه صنعت پوشاک کشور خواهد شد.

شهرک انرژی در قزوین احداث می‌شودشهرک علمی و تحقیقاتی قزوین در کنار شهرک صنعتی کاسپین ایجاد می‌شودتا تکمیل شهرک نودهک نباید مجوز جدیدی برای ساخت گلخانه در قزوین داده شود

معاون استاندار قزوین با اشاره به انجام کار کارشناسی دقیق برای تعیین بهترین محل برای جانمایی بازار بزرگ پوشاک ایران گفت: هدف اصلی ما از ساخت این بازار پوشاک جذب مشتریان از سایر استان‌هاس تا خود قزوین. به همین خاطر مکان راه‌اندازی آن را در شهر آبیک و کنار آزادراه قرار داده‌ایم تا اتحادیه و اصناف فعال پوشاک در بازار قزوین از این جهت لطمه نخورند.

وی افزود: البته بازار هدف 20 میلیون نفری داریم، نگران نیستیم که به اصناف پوشاک در استان قزوین لطمه‌ای وارد شود. ضمن اینکه ساخت این بازار ظرفیت گردشگری استان را بالا می‌برد که در نهایت نفع اقتصادی آن عاید کل اصناف و فعالان اقتصادی استان خواهد شد.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین تولید ملی مد و لباس بیشتر بخوانید... تا تکمیل شهرک نودهک نباید مجوز جدیدی برای ساخت گلخانه در قزوین داده شود شهرک علمی و تحقیقاتی قزوین در کنار شهرک صنعتی کاسپین ایجاد می‌شود شهرک انرژی در قزوین احداث می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تا تکمیل شهرک نودهک نباید مجوز جدیدی برای ساخت گلخانه در قزوین داده شود شهرک علمی و تحقیقاتی قزوین در کنار شهرک صنعتی کاسپین ایجاد می‌شود شهرک انرژی در قزوین احداث می‌شود واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین تولید ملی مد و لباس پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۲ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۳ خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ ۴ گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم ۵ سفر ‌به مازندران اکیدا ممنوع / وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان / موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴ برابر افزایش پیدا کرد‌ ۶ تلاش مجلس برای تصویب طرح دو فوریتی "جهش تولید مسکن" / ‌احداث ‌یک میلیون واحد مسکونی در سال ۷ گزارش| قطعی مکرر تلفن و اینترنت ۱۰۰ هزار نفر در سوران / آقای وزیر جوان این منطقه محروم را هم ببین ۸ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم / با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم مهمترین اخبار استانها انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی / متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند گزارش ویدیوئی| وضعیت ‌هشدار کرونا در منطقه محروم ایران / اگر بلوچستان در پیک کرونا قرار گیرد چه می‌شود؟ سفر ‌به مازندران اکیدا ممنوع / وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان / موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴ برابر افزایش پیدا کرد‌ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم / با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم مهمترین اخبار تسنیم نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم / با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است/ حرکت در خط ولایت موجب پیروزی در سنگرهای مختلف شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین تولید ملی مد و لباس استانداری قزوین تولید ملی مد و لباس قزوین احداث می شود استان قزوین شهرک تولید شود شهرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، افشین صالحی نژاد، صبح سه شنبه در بازدید از این شهرک در جمع خبرنگاران افزود: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پیرامون احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرد.

وی، با بیان این مطلب که بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، بیان داشت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید در جهت حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می کند، اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی درمناسب ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا نمایند.

کد خبر 6093113

دیگر خبرها

  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار