Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ۱۴ هزار و ۶۷۸ نفر در چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی که روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه برگزار می‌شود، ثبت‌نام کردند. تاریخ انتشار: 14:23 - 13 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۳۹۳

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام معاونت فرهنگی - دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارت آزمون چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در حال توزیع است و داوطلبان می‌توانند همزمان با تکمیل فرم خود اظهاری کرونا، کارت آزمون را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت ورود به جلسه چهل و هفتمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی از روز یکشنبه ۱۲ مرداد بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است و داوطلبان تا ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۱۴ مرداد می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir از کارت آزمون خود پرینت بگیرند.

بیشتر بخوانید:  توصیه‌های تغذیه‌ای وزرات بهداشت برای کاهش تب‌های عفونی

برای دریافت کارت لازم است فرم خود اظهاری توسط داوطلب تکمیل شده تا نمایش کارت فعال شود. (برای حفظ سلامت تمام داوطلبان این فرم باید با دقت پر شود.) برای تمام افرادی که مبتلا به کرونا هستند مکانی جداگانه در نظر گرفته خواهد شد.

داوطلبانی که به هر دلیل غیر مجاز هستند می‌توانند از طریق تکمیل مدارک، نقص مدرک خود را ارسال و پس از بررسی توسط کارشناسان کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. تمامی داوطلبان می‌توانند در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۴ مرداد ۹۹ فوق نسبت به بر طرف کردن نقص مدرک اقدام کنند.

چهل و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴ هزار و ۶۷۸ نفر روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ۹۹ برگزار می‌شود.

تعداد حوزه‌های آزمون به ۲۷ حوزه در مراکز استان‌ها و ۴ مرکز در شهر تهران افزایش پیدا کرده است و علاوه بر آن دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان، اراک، شهرکرد، قزوین، کاشان و کردستان به حوزه‌های اولیه اضافه شد. همچنین حوزه‌های شهر تهران از ۲ حوزه به ۴ حوزه افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت بهداشت سازمان سنجش چهل و هفتمین تخصصی پزشکی آزمون پذیرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن