Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@00:20:57 GMT

آیت الله علوی گرگانی: ولایت دارای جایگاه بی نظیری است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۷۹۸۰

آیت الله علوی گرگانی: ولایت دارای جایگاه بی نظیری است

گروه استان ها_ مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت ولایت گفت: ولایت دارای جایگاه بی نظیری است و شناساندن این امر مهم به جامعه اسلامی باید مورد تاکید باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در دفتر معظم له برگزار شد اظهار داشت: حرکت شما که حرکت مقاومت است بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توصیه ای به مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: نباید بگذارید که این حرکت شما به مرور زمان کهنه شود بلکه باید سال به سال با قوت و قدرت بیشتر به سمت اهداف والای نظام اسلامی حرکت کنید.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت ولایت بیان کرد: ولایت دارای جایگاه بی نظیری است و شناساندن این امر مهم به جامعه اسلامی باید مورد تاکید باشد.

آیت الله علوی گرگانی: حضور در مجالس اهل بیت(ع) اجر و پاداش عظیمی داردآیت الله علوی گرگانی: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی وظیفه همه آحاد جامعه استآیت الله علوی گرگانی: اجازه کوچکترین فرصت نباید به دشمن داده شود

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با قرائت آیه شریفه تبلیغ یَا أَیُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَیْکَ مِنْ رَبِّکَ ۖ وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ ۚ وَاللَّهُ یَعْصِمُکَ مِنَ النَّاسِ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَا یَهْدِی الْقَوْمَ الْکَافِرِینَ﴾(سورهٔ مائده-آیهٔ 67) عنوان کرد: این آیه درباره ولایت است که همه ما باید به آن ملتزم باشیم.

آیت الله علوی گرگانی تصریح کرد: متاسفانه برای برخی از مردم هنوز مفهوم ولایت مشخص نشده است و متوجه نیستند که همه امور وابسته به ولایت است و اگر کسی ولایت نداشته باشد سایر عبادات او نیز مقبول واقع نمی شود.

مرجع تقلید شیعیان ترویج امر ولایت را موضوع مهمی برشمرد و خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید با قدرت و قوت در راه ترویج ولایت قدم بردارد و  مروج امر ولایت باشد.

انتهای پیام/452/ح

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... آیت الله علوی گرگانی: موقوفات فراموش شده در کشور احیا شود آیت‌الله علوی گرگانی ارتحال تعدادی از هم‌وطنان در حادثه مرکز جراحی سینا را تسلیت گفت آیت‌الله علوی گرگانی: تخریب قبور ائمه بقیع(ع) یادآور تلخ‌ترین و دردناک‌ترین حادثه در جهان اسلام است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آیت الله علوی گرگانی: موقوفات فراموش شده در کشور احیا شود آیت‌الله علوی گرگانی ارتحال تعدادی از هم‌وطنان در حادثه مرکز جراحی سینا را تسلیت گفت آیت‌الله علوی گرگانی: تخریب قبور ائمه بقیع(ع) یادآور تلخ‌ترین و دردناک‌ترین حادثه در جهان اسلام است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۲ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۳ خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ ۴ گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم ۵ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۶ تلاش مجلس برای تصویب طرح دو فوریتی "جهش تولید مسکن" / ‌احداث ‌یک میلیون واحد مسکونی در سال ۷ گزارش| قطعی مکرر تلفن و اینترنت ۱۰۰ هزار نفر در سوران / آقای وزیر جوان این منطقه محروم را هم ببین ۸ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم مهمترین اخبار استانها انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی / متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند گزارش ویدیوئی| وضعیت ‌هشدار کرونا در منطقه محروم ایران / اگر بلوچستان در پیک کرونا قرار گیرد چه می‌شود؟ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم مهمترین اخبار تسنیم نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم افشای اسناد محرمانه از تلاش‌های طولانی عربستان برای تجزیه یمن+ تصاویر طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه ناگسستنی است/ حرکت در خط ولایت موجب پیروزی در سنگرهای مختلف شده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی

ریاست احصائیه و معلومات ولایت ‎دایکندی از توزیع 66 هزار تذکره برقی و کاغذی طی یک سال گذشته در این ولایت خبر داده است.

‏ریاست احصائیه و معلومات ولایت ‎دایکندی می گوید که در جریان سال گذشته خورشدی حدود ۶۶ هزار تذکره کاغذی و برقی در این ولایت توزیع شده است.

به گفته این اداره از ناحیه توزیع این تعداد تذکره، ۲۹ میلیون افغانی عواید نیز جمع آوری و به خزانه دولت واریز شده است.

گفتنی است که چندی قبل ریاست احصائیه مرکزی از توزیع بیش از 12 میلیون تذکره برقی در کشور خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پتروشیمی و فولاد ارزآورترین شرکتها در ۱۴۰۲/صادرات گاز نصف شد