Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: در نظر داریم تا با طرح مدل نیازسنجی فرهنگی و با شناسایی نیازهای فرهنگی دانشجویان به مشکلات آنها پاسخ دهیم و تاکنون ۱۶۰۰ پویه از نیازهای دانشجویان را بررسی و مدل فرهنگی ارائه کرده ایم.

احمد پایداری امروز (دوشنبه_۱۳ مرداد) در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اساس شکل گیری جهاد دانشگاهی بر مبنای مسائل فرهنگی شکل گرفت و در این بخش در جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان تولید اولین نرم افزار قرآنی کشور از شاخص ترین طرح ها است و تا امروز چندین پروژه فرهنگی مختلف نیز شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح دیگر مشاوره دانشجویی بود که صندوقی در دانشگاه ها نصب و دانشجویان مسائل خود را در آن مطرح می کردند. کارشناسان جهاد به سوالات پاسخ می دادند و اکنون بیش از ۹ هزار مکاتبه و نامه در این عرصه در این طرح انجام شده و اکنون در قالب یک طرح مطالعاتی در حال بررسی است تا روند مباحث و مشکلات روانشناسی در این چند سال مشخص شود.

به گزارش ایسنا، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان گفت: تشکیل باشگاه محیط زیست منطقه ۸ کشور از دیگر طرح های فرهنگی است که شامل استان های یزد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان است که با برگزاری همایش های مختلف در این حوزه درصدد رفع مشکلات زیست محیطی هستیم، همچنین دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه به منظور افزایش توانایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دفاع از پایان نامه ها است که در بخش فرهنگی انجام می شود.

به گفته پایدار، انتشارات ذیل معاونت فرهنگی بیش از ۴۰۰ عنوان کتاب در واحدهای مختلف منتشر کرده و صندوق قرض الحسنه دانشجویان جهاد دانشگاهی بدون تشریفات بانکی به دانشجویان وام می دهد. تاکنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب ۱۲۰۰ فقره وام به دانشجویان ارائه شده است.

وی برگزاری سوگواره شعر عاشورایی را دیگر طرح شاخص معاونت فرهنگی عنوان کرد و گفت: حدود ۱۰۰ شاعر از سراسر دنیا در این برنامه شرکت کردند و در نهایت ۲۰ شعر انتخاب در قالب یک کتاب منتشر شد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان ادامه داد: در برنامه های آینده جهاد دانشگاهی در نظر داریم برگزاری همایش ها و مناظرات دانشجویی را با توجه به شرایط کشور توسعه دهیم. همچنین طرح های مطالعاتی و جشنواره های ادبی و محیط زیستی داشته باشیم.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به مدل نیازسنجی فرهنگی اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه کار بدون مطالعه بیهوده است، مطالعات فرهنگی را در دستور کار داریم.

پایدار افزود: در این حوزه حدود سه سال است با قوت در حال فعالیت هستیم تا با شناسایی نیازهای فرهنگی دانشجویان به مشکلات آنها پاسخ دهیم. شناسایی نیازهای فرهنگی دانشجویان در قالب یک طرح تحقیقاتی برای نخستین بار در کشور در اصفهان انجام شد و به یک مدل فرهنگی رسیدیم. تاکنون ۱۶۰۰ پویه از نیازهای دانشجویان را بررسی و مدل فرهنگی ارائه کرده ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی قالب یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری

رضایی رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به قلم دکتر مهدی محمودی کامل آباد عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان و مهری محمدیان پژوهشگر دانشگاه فنی و حرفه‌ای تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان نتشر شد.

وی افزود: کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در ۱۲۳ صفحه در قطع وزیری تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

بیشتر بخوانید

انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه

در معرفی کتاب آمده است: سؤال پژوهش جایگاهی برتر در شکل‌گیری ساختمان یک پژوهش دارد؛ به‌گونه‌ای که بسیاری از صاحب‌نظران امر تحقیق کامیابی یا ناکامی پژوهش‌ها را وابسته به کیفیت سؤال‌های پژوهش می‌دانند. بررسی شمار زیادی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان معماری در ایران نشان می‌دهد که بخش چشمگیری از کاستی‌ها در فرایند پژوهش دانشجویان از کجروی یا ضعف در ساخت و پیکره‌بندی سؤال‌های پژوهش سرچشمه می‌گیرد.

انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.
علاقمندان برای دریافت کتابِ «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» به درگاه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد