Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تکذیب ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر دستگیری سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان از سوی وزارت اطلاعات کشورمان، وزیر کشور تاجیکستان نیز خبر دستگیری سرکرده این گروهک در این کشور را رد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از  بی.بی.سی ، رمضان رحیم‌زاده، وزیر کشور تاجیکستان خبر بازداشت جمشید شارمهد، سرکرده گروهک تندر در این کشور را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رحیم‌زاده امروز در شهر دوشنبه گفت که این خبر را از رسانه‌ها شنیده است.

 به گفته وزیر کشور تاجیکستان، شارمهد " از طرف مقامات امور داخلی (پلیس) نه کسی دستگیر شده است و نه انتقال (داده) شده است."

مقامات تاجیکستان می‌گویند، با وجود توافق ایران و تاجیکستان در باره استرداد مجرمین، در شش ماه اول سال ۲۰۲۰ میان این دو کشور هیچ مورد استرداد صورت نگرفته است. 

وزارت اطلاعات ایران دو روز پیش رسما اعلام کرد که شارمهد را دستگیر کرده است.

به گزارش ایسنا، پس از اعلام دستگیری شارمهد برخی رسانه‌ها ادعا کردند که سرکرده  گروهک تندر در تاجیکستان دستگیر شده است که وزارت اطلاعات کشورمان با تکذیب این ادعا تصریح کرد: هرگونه اطلاعات رسمی درباره اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب بیانیه از طریق روابط عمومی وزارت اطلاعات منتشر می‌شود.

روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد: هرگونه گمانه‌زنی مطرح‌شده در رسانه‌ها درباره نحوه دستگیری جمشید شارمهد، رئیس «انجمن پادشاهی ایران» تکذیب می‌شود.

 روابط عمومی وزارت اطلاعات همچنین با تأکید بر این که هرگونه اطلاعات رسمی درباره اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب بیانیه از طریق روابط عمومی وزارت اطلاعات منتشر می‌شود، به ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر دستگیری سرکرده گروهک تندر در تاجیکستان اشاره و تاکید کرد: این خبر شدیداً تکذیب می‌شود.

همچنین وزارت اطلاعات پیش از این نیز اعلام کرد که جمشید شارمهد به اتهام طراحی و اجرای چند طرح تروریستی که به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم از جمله در انفجار حسینیه شیراز منجر شد، دستگیر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جمشید شارمهد تاجيكستان وزارت اطلاعات روابط عمومی وزارت اطلاعات وزیر کشور تاجیکستان گروهک تندر رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از قدرت‌نمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

راستی با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف کردند و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواهد داد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا