Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@01:03:19 GMT

سارق حرفه‌ای در دام قانون گرفتار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۳۰۷

سارق حرفه‌ای در دام قانون گرفتار شد

سرهنگ برزو تجاری فرماندهی انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت و کیف قاپی اموال عابران در سطح شهرستان مهاباد موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در مهاباد افزود: ماموران با انجام عملیات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی فردی با سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت و کیف قاپی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ تجاری خاطر نشان کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی، اموال سرقتی کشف شد.

بیشتر بخوانید

کلاهبرداران سایبری در تله پلیس مهاباد

باند جعل و توزیع ارز و اسکناس در مهاباد متلاشی شد

درخواست کمک مالی، شگرد جدید مجرمان سایبری

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در ادامه اظهار کرد: متهم در بازجویی و تحقیقات پلیسی به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت و کیف قاپی در این شهرستان اعتراف، که ارزش اموال مسروقه ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

تجاری با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی و مراقبت از اموال خود از سواستفاده افراد فرصت طلب جلوگیری کرده و در صورت مواجهه با چنین افرادی مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اموال مسروقه کاراگاهان پلیس دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد