Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشنواره کشوری علمدار«یادواره سردار شهید حاج قاسمی سلیمانی» ویژه فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور در کرمان برگزار می شود.

"احمد اسکندری نسب" با اعلام این خبر صیانت از میراث گرانبهای شهدای والا مقام، گسترش فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، ارج نهادن به اخلاص، عشق و وفاداری سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی و ترویج مکتب حاج قاسم در مدارس استان را از مهمترین اهداف این جشنواره دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: تداوم راه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اسطوره ملی و انقلابی به تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی پرورش یافته مکت امام (ره) و مقاومت ضرورتی انکار ناپذیر در جامعه به ویژه مدارس است.

اسکندری نسب با اشاره به اینکه شهید سلیمان سردار مقاومت و ایستادگی، مردانگی، شرف و عزت بود، تصریح کرد: سردار اسطوره خستگی ناپذیری بود که برای ایرانیان و مسلمانان مایه فخر و مباهات بود، رزمنده دلاور و فرمانده شجاعی بود که نامش لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان  اینکه شهید سلیمانی روحیه و فرهنگ جبهه و جهاد را در کشورهای منطقه گسترش داده داد، بر ترویج مکتب شهید سلیمانی در مدارس تاکید کرد گفت: جشنواره کشوری علمدار «یادواره سردار شهید حاج قاسمی سلیمانی» ویژه فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور  همزمان با سالروز شهادت این شهید والا مقام در کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهید سلیمانی استانی علمی و آموزشی آموزش و پرورش شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، تابستان سال ۱۴۰۲ فراخوان جشنواره از تهران ارسال و اطلاع رسانی به مراکز و گروه‌های اجرایی انجام گرفت که از این ۱۰ گروه، ۶ گروه از مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند و چهار گروه آزاد شرکت کرده‌اند.

در پایان این جشنواره با نظر هیات داوران سه نمایش به عنوان کار برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند که مرحله کشوری در شهریورماه برگزار خواهد شد.

گروه‌های شرکت کننده در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای، عروسکی و خیابانی در گروه سنی کودک، نوجوان و ارشد حضور دارند که اکثرا از اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری استان همدان هستند.

دیگر خبرها

  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند