Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامجردی گفت: با اهدای بیش از ۲ میلیارد تومان توسط خیران فارس، از ۱۲ دستگاه تنفس مصنوعی اهدایی آنها به بیمارستان «شهید فقیهی» شیراز، بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اکبر رامجردی»، امروز (دوشنبه 13 مرداد) از بهره برداری دستگاه های تنفس مصنوعی اهدایی خیران به بیمارستان «شهید فقیهی» شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: با همکاری و حضور خیران برای مبارزه با کرونا از 12 دستگاه تنفس مصنوعی اهدایی خیران به این بیمارستان، بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس ادامه داد: بر این اساس با مشارکت آقایان: «عرفان فر»، «مصلح»، «بهرامن»، «طالب زاده»، «استخریان»، «معارف» و شرکت فرآوردهای لبنی «رامک»، شرکت «شیرین صمغ»، شرکت  «آسه یاسوج»  و شورای عالی خیرین استان، این دستگاه ها تامین شده اند.

وی اضافه کرد: با اهدای بیش از 2 میلیارد تومان از سوی این خیران، دستگاه های اکسیژن ساز خریداری شده اند و سایر خیران استان نیز می توانند با کمک خود به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۴۴۷۹۹ یا شماره حساب ۲۴۰۱۴۷۱۴۵ بانک «رفاه» به نام «مجمع خیرین تامین سلامت فارس»، مرهمی بر نفس های بیماران کرونایی باشند.

رامجردی اعلام کرد: همچنین شماره حساب ارزی ۲۳۰۵۷۵۰۶۴۵۷۰۴۹۱ نیز برای کمک به خیرین مقیم خارج از کشور اختصاص یافته است.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: خرید دستگاه تنفس مصنوعی کرونا در فارس مجمع خیرین سلامت فارس مشارکت خیران شیراز تنفس مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از بارش شدید تگرگ و صاعقه در کلانشهر شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از شیراز، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان، گفت: این سامانه بارشی روز پنجشنبه از استان خارج می‌شود و بیشترین فعالیت آن در مناطق شمال و شرق فارس است که شاهد بارندگی خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه به دلیل بارش‌های رگباری و رعد و برق هشدار سطح نارنجی اعلام شده است، افزود: مشکل خاصی تاکنون در زمینه فعالیت این سامانه در فارس گزارش نشده است.

غلامی با بیان اینکه اوج بارش‌ها برای عصر امروز گزارش شده است، گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس از آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان در تمام نقاط استان خبر داد و تاکید کرد: به دلیل مخاطرات این سامانه بارشی شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • ‌کمک ۴۴ میلیارد تومانی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان