Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قضائی با اشاره به بیانات رهبری در روز عید قربان با بیان اینکه «تحریف» و «تحریم» دوقلوهای به هم پیوسته هستند، اظهار کرد: تحریف، بازوی روانی- رسانه‌ای و فرهنگی تحریم است که بی توجهی به داشته های داخلی، یاس، دلبستگی به آمریکا و تسلیم و عقب نشینی را ترویج می‌کند حال آنکه آمریکا گرفتار بی عدالتی و نقض شدید حقوق بشر در درون خودش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: هرگونه دلبستگی به آمریکا و عقب نشینی در مقابل آن و به انتظار فلان اتفاق خارجی نشستن خطای راهبردی است.   رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از این جلسه گفت: قدردان زحمات سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات به خاطر دستگیری تروریست گروهک تندر هستیم.   وی افزود: آمریکا مهد و مامن کسانی که زنان و کودکان عزادار حسینیه سیدالشهدای شیراز را به خاک و خون کشیدند شده است.   رییس قوه در این جلسه در واکنش به گزارش رییس سازمان بازرسی و دادستان تهران درخصوص بازگشت هزاران میلیارد تومان فرار مالیاتی تاکید کرد: با صاحبان کسب و کارهای متضرر از کرونا و وضعیت اقتصادی کشور باید مدارا کرد و در مقابل سراغ آن برج ساز و وارد کننده‌ای رفت که درآمد هنگفت دارد و مالیات هم نمی دهد.   در جلسه امروز شورای عالی قوه قضائیه یکی از اعضا در گزارشی تاکید کرد که دولت اعلام کرده است ۲۷ میلیارد دلار ارز صادراتی برنگشته اما صرفا گزارش حدود ۷ میلیارد دلار آن را به قوه قضائیه داده است حال آنکه مسئول بازگشت ۲۰ میلیارد دلار مابقی، عموما شرکت‌های بزرگ دولتی و نیمه دولتی هستند.   رئیسی نیز به دنبال این گزارش به سازمان بازرسی دستور داد به فوریت درخصوص سه چهارم ارزهای صادراتی که برنگشته و دولت گزارش آن را نداده است را بررسی کند و نتیجه آن را گزارش نماید.
گزارش کامل این نشست متعاقبا منتشر می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رییسی رییس قوه قضاییه جلسه شورای عالی قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض به جنایات اسرائیل، نشان دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی صهیونیست‌هاست.

به گزارش ایسنا، به نقل از قوه قضاییه ،کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در پیامی، نوشت: دستگیری صدها دانشجو و استاد معترض آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، از یکسو نشان‌دهنده سهیم بودن آمریکا در نسل‌کشی ارتکابی صهیونیست‌هاست و از سوی دیگر، حاکی از عدم صلاحیت آمریکا در ورود به عرصه حقوق بشر است. 

به نوشته وی، آمریکا اخیرا گزارش حقوق بشری علیه طیفی از کشورها منتشر کرد!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر را ندارد
  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد
  • گزارش مغرضانه وزارتخارجه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • گزارش مغرضانه آمریکا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • رییس مجلس: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است + فیلم
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟