Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@16:17:27 GMT

خواندن کتاب خیابان ۲۰۴

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۶۶۶

خواندن کتاب خیابان ۲۰۴

برنامه به خانه برمی‌گردیم در راستای احیای فرهنگ کتاب‌خوانی این هفته کتاب خیابان ۲۰۴ را برای روایت کردن برگزیده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، هر هفته در برنامه به خانه برمی‌گردیم کتابی متناسب با مناسبت‌ها و یا موضوع برنامه خوانده می‌شود، این هفته روایتی جدید از فاجعه منا سال ۹۴ خوانده می‌شود به نام خیابان ۲۰۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتاب را انتشارات سوره مهر چاپ کرده و زهرا کاردانی نوشته است.

در بخشهایی از کتاب آمده:"پسرم دستم را گرفت برویم سوار ماشین بشویم. گفتم: «من رو روستا نبرید. من بی بابات برگشتم، خجالت می‌‌کشم.» گفت: «تو که بابا رو نکشتی!» دورم را گرفته بودند. بازوهایم توی دست‌‌هایشان بود و می‌‌کشیدنم طرف ماشین. می‌‌گویم می‌‌کشیدنم چون پاهایم راه نمی‌‌رفتند. می‌‌دانستم حاج غلامعلی، شوهرم را من نکشته‌‌ام. اما روی برگشتن بدون او، زنده ماندن بدون او را نداشتم. از فرودگاه مشهد، تا نیشابور و روستای ما قدرِ دو سال طول کشید. تا برسیم چقدر فکر و خیال بافتم! چقدر فکر کردم که همه این‌‌ها خواب است! به حاجی فکر کردم. به آن لحظه که تشنه زیر نور آفتاب بوده."

گفتنی است روز گذشته بخشی از کتاب توسط قاسم بی‌نیاز روایت شد و امروز کتاب را راحله امینیان می‌خواند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فاجعه منا شبکه پنج سیما انتشارات سوره مهر به خانه برمیگردیم خیابان ۲۰۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و هفتم ۵۰ هزار و ۳۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار ۱۹۷ تُن بوده است؛ بنابراین گزارش؛ عملیات تراش و ترمیم پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در فرعی‌های کوچه ۴۵ قصر دشت در منطقه یک، فرعی‌های بلوار استقلال و فرعی‌های خیابان صنعتگر و فرعی‌های خیابان گلبرگ در منطقه ۴ و فرعی‌های کوچه ۵۳ بلوار سرداران شهید در منطقه ۱۱ و روکش آسفالت در معبر خاکی فرعی‌های بلوار بهشتی در منطقه یک و خیابان هنر ۳ و فرعی‌های خیابان سفیر امید شهرک آرین در منطقه ۱۰ و سایت میدان مرکزی از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی شهری انجام‌شده است.

همچنین طی ۳۷ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۷۴۳ هزار و ۹۸۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز میزان ۲۱۹ هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • حکم نماز و استفاده از غذا در خانه کسی که خمس نمی‌دهد
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • پایان بدون توافق روز اول مذاکرات قاهره درباره غزه/ گفت‌وگوها احتمالا یک هفته طول بکشد
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!