Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@22:56:14 GMT

فشار کسب سهمیه آسیایی شیوه تخریب فولاد است

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۷۵۴

فشار کسب سهمیه آسیایی شیوه تخریب فولاد است

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در پیامی خطاب به هواداران تیمش، صحبت‌هایی را با آنها انجام داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید آذری با انتشار پیامی خطاب به هواداران، از اهمیت هفته‌های آتی سخن گفت، در این پیام آمده است: سلام هواداران با اصالت و دلاور فولاد خوزستان؛ خواهران و برادران هوادار ، ابتدا وظیفه دارم از سوی خود، کادر فنی، قهرمانان، همکاران و مدیران عالی رتبه فولاد خوزستان از شما تشکر و قدردانی نمایم که با همه وجود پا به پای ما مبارزه کردید تا به موفقیت نزدیک شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرونا، اشتباهات سهودی داوران، بی‌عدالتی و سیاه نمایی دشمنان به ظاهر دوست هیچ‌یک نتوانسته حرکت رو به رشد تیم شما را متوقف کند، گاهی کند شده است ولی متوقف هرگز.

به هوش باشیم آخرین قدم‌ها که سخت ترین قدم‌ها نیز هست را باید با هم برداریم تا روز آخر و با ایمان به خداوند تا آخرین ذره وجودمان تلاش کنیم ولی بیشتر از اینکه مراقب رقبای روبرو باشیم باید از درون خودمان مراقبت کنیم کسانیکه به ظاهر منتقدانه در حال نصیحت هستند ولی نیت آنها را خداوند می‌داند از حب علی بودن نقد عالیست ولی باید دید اینگونه است؟

به هرحال باید به هوش بود تا بتوانیم با عزت تمام کنیم ، این برای همه ما مهم است، اجازه تخریب را از اشخاصی که تا دیروز قویأ اعتقاد داشتند نمی توانیم موفق شویم و توطئه می‌کردند و امروز از  روش‌های تخریبی دیگری برای جلوگیری از پیشرفت کار استفاده می‌کنند را باید با تدبیر هوادار گرفت.

اینکه مرتب فشار روانی راه یابی به مسابقات آسیایی را بر تیم تحمیل کنند و تمرکز تیم را بر هم بزنند یکی از شیوه های تخریبی است، همان هایی که اعتقاد داشتند این کادر و این بازیکنان فاقد ظرفیت‌های لازم هستند حالا با ایجاد بار روانی مضاعف سعی بر بر هم زدن آرامش و تمرکز تیم دارند. ما تنها به هواداران با اصالت خود و مدیران عزیز فولاد که ما را را با تمام تدبیر، مادی و معنوی حمایت کردند وام داریم و مطمئن باشید با همه وجود میجنگیم تا آخرین لحظه، شما مراقب باشید هواداران عزیز، فولاد متعلق به شماست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد مدیرعامل سعید آذری سهمیه آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه درست کردن نیمروی بدون روغن + فیلم

تخم مرغ یک غذای پروتئینی و سالم است که البته درست کردن آن به شکل نیمرو و با روغن باعث می شود، این غذا برای گروه های سنی خاصی ناسالم تلقی شود. با ترفندی که در این ویدئو می‌بینید می توانید این غذا را بدون نیاز به روغن بدون تفاوت ظاهری با نیمروهای معمولی بپزید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • فوری: دو سهمیه آسیایی ایران مشخص شدند
  • قول شرف عبدالله ویسی به هواداران فولاد؛ در لیگ می‌مانیم!
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • شیوه درست کردن نیمروی بدون روغن + فیلم
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب