Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@09:14:49 GMT

2+1 تیم در وضعیت قرمز مدیریتی!

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۷۷۴

2+1 تیم در وضعیت قرمز مدیریتی!

در حالی‌که رقابت های لیگ نوزدهم در آستانه پایان یافتن است اما هنوز سرنوشت مدیریت دو تیم مشخص نشده است و احتمالا دو مدیرعامل هم تغییر خواهند کرد که در نوع خود اتفاق عجیب و جالب توجهی است.

به گزارش "ورزش سه" در کنار رفت و آمدن پرشمار و تاریخی مربیان روی نیمکت تیم های لیگ برتری در فصل جاری، نباید از تغییرات متعدد مدیران عامل باشگاه‌ها نیز غافل شد؛ تغییراتی که تقریبا تمامی تیم‌های لیگ برتری را تحت الشعاع قرار داد و کمتر باشگاهی را در لیگ نوزدهم سراغ داریم که در چارت مدیریتی‌اش دستخوش تغییراتی نشده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به طور مثال پرسپولیس که قهرمانی لیگ نوزدهم را به صورت زودهنگام جشن گرفت، ماه‌هاست پس از استعفای انصاری فرد، مدیرعامل ندارد و مهدی رسول پناه در قامت سرپرست مدیرعاملی کار خود را دنبال کند و مشکلات پرتعداد این باشگاه از جمله بدهی به برانکو و کالدرون و تمدید قرارداد بازیکنان و پاداش قهرمانی و ... را سر و سامان می‌دهد؛ البته که هنوز در هیچکدام از موارد رسول پناه به توفیقی نرسیده است.

 

از اصفهان نیز دقایقی قبل خبر رسید که جواد محمدی مدیرعامل این تیم از جمع سبزپوشان جدا شده است؛ او در بازی‌های اخیر ذوبی‌ها در کنار تیم دیده نشده و حتی با توجه به حواشی پیش آمده داوری درباره ذوب آهن کمتر به اظهارنظر پرداخت و مدیران کارخانه در تصمیم جدید خود، احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن را در قامت سرپرست مدیرعاملی منصوب کردند تا ذوبی‌ها باردیگر دستخوش تغییرات مدیریتی شوند و احتمالا تا پایان لیگ نوزدهم بدون مدیرعامل و با سرپرست مدیرعاملی کار خود را دنبال خواهند کرد. تیمی که در جمع فانوس به دستان لیگ است و خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کند.

 

 

شهر خودرو خراسان هم از آن دست تیم‌های عجیب و غریب است؛ تیمی که فرهاد حمیداوی مالک آن در نقش مدیرعامل هم گاها صحبت می‌کند اما هنوز چارت رسمی مشهدی‌ها دستخوش تغییر نشده و همچنان جواد وطنخواه به عنوان مدیرعامل نامش درج شده است؛ اما وطنخواه حتی برای معارفه بختیاری زاده هم از رفتن به تمرین شهر خودرو امتناع ورزید و آخرین مصاحبه او با جراید و رسانه‌ها را کسی به خاطر ندارد و گویا خود او هم چندان تمایلی به ماندن در قامت مدیرعاملی ندارد. به نظر می‌رسد تا پیش از پایان لیگ نوزدهم احتمالا دیگر تغییر مدیریتی لیگ در مشهد رقم خواهد خورد و با اصلاح ساختار باشگاه شهر خودرو، رسما فرهاد حمیداوی مالک-مدیرعامل این تیم خواهد شد.

 

مهدی رسول پناه فرهاد حمیداوی جواد محمدی ذوب آهن اصفهان شهر خودرو پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی رسول پناه فرهاد حمیداوی جواد محمدی ذوب آهن اصفهان شهر خودرو پرسپولیس تهران لیگ نوزدهم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ۱۰۸ شرکت دانش‌بنیان در بورس حضور دارند؛ امیدواریم تا آخر سال حداقل رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کنند. یکی از مراحل بلوغ بعضی از شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شدن آن ها در بازار سرمایه و مشارکت آن ها با سرمایه مردم است.

او گفت: لزومی ندارد یک شرکت دانش بنیان برای ورود به بورس به معاونت علمی مراجعه کند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: آن جایی که بحث کلان داده‌ها مطرح می‌شود یا بحث داده‌های مرتبط با مردم یا امنیت مردم مرتبط می‌شود، صلاحیت شرکت‌ها برای ورود به بورس در یک کارگروهی که در معاونت علمی تشکیل شده، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون علمی رئیس‌جمهور بیان کرد: شایعه فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال برای فروش سهامشان بی‌اساس است.

او تاکید کرد: صنعت خودرو اگر خصوصی و محدود شود٬ هم خودرو با کیفیت می‌شود و هم به قیمت می‌توان خودرو را عرضه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو