Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:30:16 GMT

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در قائم‌شهر

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۸۹۸۹

انهدام باند سارقان سیم و کابل برق در قائم‌شهر

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از انهدام باند سارقان سیم و کابل برق با 21 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی خادمی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع در شهرستان قائم شهر، موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قائم شهر، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران کلانتری 12 موفق به شناسایی یک باند 8 نفره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در این شهرستان شدند.

سرهنگ خادمی با بیان این که این افراد دارای سابقه سرقت نیز بوده اند، اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه و در حین سرقت دستگیر کردند.

خادمی از کشف 1500 متر فیبر نوری و انواع سیم و کابل برق و تلفن به همراه تجهیزات سزقت سیم برق و پمپ آب، دستگاه برش و ... از مخفیگاه این افراد خبر داد و افزود: این متهمان ضمن اعتراف به 21 فقره سرقت، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتممه از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از سرقت و سایر ناهنجاری های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و درصورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی و رف و آمدهای افراد ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سارق سیم برق سیم و کابل برق قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان