Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- باشگاه سپاهان در حمایت از امید نورافکن و در واکنش به انتقادات استقلالی‌ها بیانیه‎ای صادر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، باشگاه سپاهان در واکنش به انتقادات بازیکنان و هواداران استقلال علیه امید نورافکن و در حمایت از این بازیکن، بیانه‌ زیر را صادر کرد:

«دوست نداشتیم و نداریم در مورد دیدار و نتیجه‌ای که شخص سوم و خارج از دو تیم در نتیجه آن تاثیرگذار بوده است، صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی به بازیکنان در باشگاه استقلال و همچنین پیشکسوتان عزیز این باشگاه پیشنهاد می‌کنیم که در مورد بازیکن تیم سپاهان به خصوص امید نورافکن صحبت نکنند زیرا نه حرفه‌ای است و نه اخلاقی.

به طور قطع صحبت کردن در مورد اصل اتفاقی که افتاد و حرف‌هایی که از طرف بعضی از بازیکنان و کادر حریف نسبت به جریان اتفاقات نیمه نخست و بین دو نیمه در راهروی خروج خطاب به نورافکن و کادر داوری زده شده، واقعیت‌ها را آشکار می‌کند و به ضرر این عزیزان خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم از هدیه داور لذت ببرند.

لیگ و جام حذفی ادامه دارد و ترجیح می‌دهیم روی بازی‌های بعدی تمرکز کنیم و البته که اگر قرار باشد با رفتارهای مشابه دوستان نسبت به داور و فیرپلی مواجهه شویم، راه دیگری انتخاب کنیم.»

جعفری: برای سهمیه گرفتن باید استقلال و سپاهان را ببریم/ بختیاری‌زاده مربی خوبی است و نیاز به زمان دارداصفهان| اعتراض شدید سپاهان به فدراسیون فوتبال/ عذرخواهی دردی از تیم‌ها دوا نمی‌کندرضاوند: بازیکنان سپاهان ریختند سر داور تا به من کارت قرمز بدهد/ نورافکن بزرگ شده استقلال است و رفتارش قشنگ نبود

به گزارش تسنیم، در نیمه نخست بازی تیم‌های استقلال و سپاهان امید نورافکن با چند بازیکن استقلال درگیر و در نهایت خطای روی این بازیکن منجر به اخراج رضاوند شد و به همین دلیل در چند روز گذشته بازیکنان و پیشکسوتان باشگاه استقلال انتقادات زیادی را علیه رفتار امید نورافکن مطرح کرده‌اند که با واکنش باشگاه سپاهان همراه شده و سپاهانی‌ها در حمایت از بازیکن خود، بیانیه فوق را صادر کردند.

انتهای پیام/170/ف

R41346/P/S6,51/CT12 بیشتر بخوانید... نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم جلسه مهم هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار می‌شود رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم جلسه مهم هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار می‌شود رحمتی: استقلال بیشترین شانس را برای کسب سهمیه دارد/ همه چیز دست خود آبی‌ها است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر‌‌/ کالابرگ‌ کالاهای اساسی ویژه ‌دهک‌های پایین جامعه ‌تنظیم شد‌ ۲ سفر ‌به مازندران اکیداً ممنوع/ وضعیت قرمز در ۲۰ شهرستان/ موارد بستری و ابتلا به کرونا ‌۴برابر افزایش پیدا کرد‌ ۳ جزئیات جدید از قرارداد ۲۵ ساله‌ / ‌چین در ایران‌ سرمایه‌گذاری ‌می‌کند / تخریب قرارداد ‌با سوءنیت ‌‌است ۴ خبری خوش از افزایش صادرات ‌ایران در اوج تحریم‌ها / افزایش ۵ برابری صادرات کشور به اوراسیا‌ ۵ نماینده سازمان بهداشت جهانی:‌ ‌ایران را برای تأمین اقلام بهداشتی پشتیبانی ‌می‌کنیم/ با کمبود وسایل حفاظتی مواجهیم ۶ تلاش مجلس برای تصویب طرح دو فوریتی "جهش تولید مسکن" / ‌احداث ‌یک میلیون واحد مسکونی در سال ۷ گزارش ویدئویی| هشدار ۲۰ساله‌ای که جدی گرفته نشد/‌ کاهش نرخ باروری در ایران به کمتر از ۲ فرزند+ فیلم ۸ گزارش| قطعی مکرر تلفن و اینترنت ۱۰۰ هزار نفر در سوران / آقای وزیر جوان این منطقه محروم را هم ببین مهمترین اخبار استانها ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم نظر آیت‌الله سبحانی درباره عزاداری ماه محرم / ‌عزاداری ‌سیدالشهدا (ع) با حفظ سلامت جامعه ‌باید انجام بگیرد انهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند ‌بسته پیشنهادی ‌مجلس ‌به رئیس‌ جمهور‌ برای مقابله با کرونا / پیش‌بینی ‌تشویق‌های ویژه برای مدافعان سلامت مهمترین اخبار تسنیم لبنان| بازکردن پرونده کهنه ترور «حریری»؛ نمایش مضحک آمریکا برای فشار علیه حزب‌الله درخواست نمایندگان مجلس برای مسکوت ماندن احیای وزارت بازرگانی نهادهای وابسته به دولت ارزهای صادراتی را برنمی‌گردانند/ آل‌اسحاق: بازگشت ارز صادراتی «سیاسی» شد نمایش مضحک در مزارع شبعا؛ عمق شکست آمریکا و سردرگمی اسرائیل در برابر حزب الله اردن| تظاهرات گسترده در همه مناطق/ اردنی‌ها برای نخستین بار خواستار استعفای دولت شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه سپاهان امید نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان