Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@04:28:15 GMT

۴ انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۴۹۳۳۷

۴ انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی و چند مدیر و مسئول دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در احکامی از سوی رئیس این دانشگاه منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید آموزش‌های عمومی و مهارتی این واحد دانشگاهی با قدردانی از تلاش‌های علی مظاهری در دوران تصدی مسئولیت، علی برهمند رئیس جدید سمای این دانشگاه را فردی جوان و توانمند معرفی و بر حفظ دستاوردهای فعلی و پویایی و تحرک هرچه بیشتر در راستای افزایش کیفیت آموزش در حوزه دانشجویی و مدارس سما تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی قائمی تصریح کرد: تعامل، همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر با مدیران مدارس و کادر اجرایی، دبیران و آموزگاران سما در دستور کار قرار گیرد.

وی ارتباط مستمر با سازمان‌ها و نهادهای آموزشی سطح شهر و استان همدان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: مجموعه آموزشی در سطح استان همدان یک زنجیره به‌هم‌پیوسته است و سما نیز جدای از این زنجیره تلقی نمی‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان مباحث اخلاق تربیتی و اجتماعی دانش‌آموزان و دانشجویان را مهم ارزیابی و تشریح کرد: ارتقای کیفیت آموزش هم‌راستا با جامعه‌پذیری و افزایش تعامل اجتماعی متعلمان در کنار نظارت جدی بر عملکرد معلمان اولویت همیشگی و جدی نظام آموزشی است.

در ادامه این مراسم با قرائت احکام از تلاش‌های علی مظاهری تجلیل و علی برهمند به‌عنوان رئیس جدید سمای دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

علی برهمند استادیار و عضو هیئت علمی گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان است و در کارنامه اجرایی وی مدیرکل تحصیلات تکمیلی واحد همدان، مدیر آموزش، دبیر کمیته گسترش و آمایش، عضو شورای تخصصی گروه ریاضی، مدیر برنامه‌ریزی آموزشی، عضو شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم پایه، دبیر شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان همدان به چشم می‌خورد.

انتصاب رئیس باشگاه پژوهشگران و مدیران فناوری اطلاعات و امور مالی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان در احکام جداگانه‌ای دیگر مسعود معینی عضو هیئت علمی گروه تربیت‌بدنی را به‌عنوان رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، محمدامین ایراندوست عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر را به‌عنوان مدیر فناوری اطلاعات و حمیدرضا جلالیان را به‌عنوان مدیر امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان منصوب کرد.

قائمی از تلاش‌های نسرین کرمی‌کبیر رئیس سابق باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، علی باب‌الحوائجی مدیر سابق امور مالی و حمید باقریه مدیر سابق فناوری اطلاعات واحد همدان با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

انتهای پیام/4103/4062/

مراسم تکریم و معارفه معاون سما مراسم تکریم و معارفه معاون سما مراسم تکریم و معارفه معاون سما مراسم تکریم و معارفه معاون سما مراسم تکریم و معارفه معاون سما مراسم تکریم و معارفه معاون سما معارفه مدیر امور مالی معارفه مدیر فناوری اطلاعات مراسم تکریم و معارفه معاون سما

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی همدان علی مظاهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان رئیس باشگاه پژوهشگران معاونت سما آموزش های عمومی و مهارتی مدیر فناوری اطلاعات مدیر امور مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان دانشگاه آزاد اسلامی همدان فناوری اطلاعات امور مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۴۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد